Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف و ضبط مقدار ۱۵۶ تن ذرت تراریخته و جریمه میلیونی فرد متخلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحیمی آذر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش‌های متعدد مردمی در مورد دپوی ذرت در شهرستان نمین، تیمی متشکل از رئیس شعبه سیار و بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت و اماکن نیروی انتظامی در قالب گشت مشترک به محل مورد نظر اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی‌های به‌عمل آمده از محل مورد نظر مقدار ۱۵۶ تن ذرت تراریخته که به‌صورت خارج از شبکه عرضه می‌شد، کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: پس از ضبط کالا، پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع و در شعبه چهارم مورد رسیدگی واقع و متخلف پرونده به اتهام عرضه خارج از شبکه به پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: ذرت اردبیل نیروی انتظامی کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق سوخت گازوئیل به میزان شش هزار و ۳۲۰ لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تربت جام رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی و محتویات پرونده و با احراز تخلف، علاوه بر ضبط محموله کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از یک دستگاه خودروی تریلی تانکردار، محموله را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • جریمه ۳۹۷ میلیارد ریالی فروشگاه گوشت و مرغ
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد
  • جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا
  • محکومیت قصاب متخلف
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر