Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراین مطلب یک راهنمای خرید بهترین مارک و مدل اتو پرس ایرانی و خانگی و ژانومه و بایترون و فیلیپس و سامسونگ و بوش با قیمت ارائه می کنیم ؛

 

 

مشاهدۀ قیمت انواع اتو پرس

 

 

 

اگر تصمیم به خرید بهترین اتو پرس دارید برای جلوگیری از سردرگمی در زمان خرید ، اول راهنمای خرید آن را مطالعه کنید و طبق اطلاعات خود از دستگاه ، اتو پرس خوب و دلخواه خود را بخرید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می خواهید خشکشویی را به داخل خانه هایتان ببرید ، اگر می خواهید حجم زیادی از پارچه ها را اتو کنید و اگر از کار کردن با اتو های قدیمی خسته شده اید ، اتو پرس گزینه خوبی برای شما می باشد پیشرفت و گسترش علم و تکنولوژی تغییراتی را به وجود آورده و موجب شده بسیاری از لوازم از شکل و حالت قدیمی خود به شکل جدید تری تغییر یابند . اتو یکی از لوازمی است که با گذشت زمان تغییرات فراوانی کرده است . حتی نام این دستگاه برقی و پر کاربرد هم تغییر کرده و لقب اتو پرس گرفته است .

 

 

ویژگی های اتو پرس مناسب

برای خرید بهترین مارک و مدل اتو پرس ایرانی و خارجی شما را با خصوصیات این دستگاه که موجب برتری و سهولت در کار می شود ، آشنا می کنیم . این خصوصیات عبارتند از :

داشتن عرض کفی زیاد

 اگر فضای کافی برای قرار گیری اتو پرس دارید ، در زمان خرید دستگاهی با عرض کفی زیاد انتخاب کنید . زیرا با این دستگاه به آسانی می توانید سطح زیادی از پارچه را در زمان کم تری اتو کنید .

توانایی قدرت بخار بالا

 هر چه توان تولید بخار در اتو پرس بیشتر باشد ، آسان تر چروک های لباس را از بین می برد .

قابلیت تنظیم دما

 بهتر آن است در زمان خرید دستگاهی را انتخاب کنید که این قابلیت را داشته باشد تا به آسانی طبق نوع پارچه آن را تنظیم کنید .

خاموش شدن خودکار دستگاه

 اگر برایتان اتفاق افتاده که به طور پیاپی اتو پرس را روی لباس قرار داده و مشغول به انجام کار های دیگر شده و فراموش کردید آن را از روی پارچه بردارید ، دستگاهی را انتخاب کنید که به طور خودکار قطع شود . این قابلیت موجب می شود زمانی که دو صفحه بخارده و کفی بیش از مدت زمان مشخصی روی یکدیگر قرار بگیرند ، دستگاه به طور خودکار خاموش شود و مانع از گرم شدن بیش از حد لباس و سوختگی شود .

قابلیت کار کردن اتو پرس بدون تولید بخار

بعضی از اتو پرس ها این قابلیت را دارند که وقتی لباس هایتان مرطوب است ، بدون تولید بخار آن ها را اتو کنید تا رطوبت موجود بیشتر نشده و لباس ها خشک شوند .

قابلیت قفل کردن صفحه اتو پرس

برای جلوگیری از اتفاقات گوناگون در زمان خرید ، دستگاهی را انتخاب کنید که قفل صفحه داشته باشد . خصوصاً اگر بچه کوچک در منزل دارید !

قابلیت تمیز شدن اتو پرس به طور اتوماتیک

 در زمان خرید به این نکته دقت کنید که آیا داخل دستگاه قابلیت تمیز کردن خودکار دارد یا خیر ؟ اتو پرسی را خریداری کنید که در آن با فشردن یک کلید ، قطعات گوناگون موجود در آن تمیز شده و رسوبات موجود هم از بین بروند .

 

قطعات جانبی اتو پرسی

به نقل از وبلاگ جایینو شرح قطعات جانبی موجود در دستگاه از موارد با اهمیت در راهنمای خرید اتو پرس می باشد . شما در زمان خرید باید با قطعات گوناگون و نحوه کار کردن آن ها آشنا شوید و با آگاهی کامل دستگاه را انتخاب کنید .

پایه اتو پرس

می بایست طبق قدتان ، اتو پرس با پایه مناسب را خریداری کنید . پیشنهاد ما به شما خرید اتو پرس با پایه ای است که قابلیت تنظیم دستی دارد .

مخزن درجه بندی شده در اتو پرس

برای قرار گیری آب در اتو پرس است .

بالشتک اتو پرس

نقش اندکی داشته و در زمان اتو کردن لباس ها به شما کمک می کند .

بطری برای اسپری آب

با استفاده از این بطری به آسانی روی لباس ها آب پاشیده و آن ها را اتو کنید .

دسته اتو پرس

اتو پرس مارک های گوناگون دسته های مختلفی دارد که شما باید دسته ای را انتخاب کنید تا بتوانید به آسانی از آن استفاده کنید .

 

 

نکات مهم در انتخاب بهترین اتو پرسی

جهت اطلاعات درباره نحوه استفاده از اتو پرس می توانید این مطلب را ببینید ، پیش از انتخاب اتو پرس ، باید این را بدانید که چه نوع لباس هایی را می خواهید اتو کنید . به طور معمول لباس هایی با الیاف طبیعی مانند کتان و ابریشم یا پارچه های ضخیم مانند جین به بخار زیادی برای اتو شدن احتیاج دارند و در این صورت باید اتو پرس هایی را انتخاب کنید که قابلیت اسپری بخار یا بخار پر فشار را داشته باشد .

صفحه اتو پرس تاثیر بسزایی در روش کار و همین طور قیمت دستگاه خواهد داشت . اتو پرس هایی که امروزه در بازار موجود می باشند دارای صفحه های 26 ، 28 و 32 اینچی هستند . شما برای انتخاب سایز صفحه باید به تعداد افراد خانواده خود دقت کنید .

موضوع بسیار مهم دیگر که باید به آن دقت کنید ، کنترل بخار می باشد . کنترل های بخار دو نوع پیچی و دیجیتالی هستند . نوع دیجیتالی کاربرد ساده تری دارد و معمولاً پر طرفدار است .

مقدار بخار خروجی از دستگاه موضوع بسیار با اهمیتی است که باید به آن دقت کنید . این مقدار که با واحد گرم بر دقیقه اندازه گیری می شود می تواند قدرت بخار دهی دستگاه را نشان دهد و بالا بودن آن موجب از بین رفتن چروک لباس ها می شود .

تعداد زیادی از اتو پرس های موجود در بازار دارای صفحه نمایش بوده و از این راه دما ، زمان و اطلاعات لازم دیگر را به شما نشان می دهد .

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی سرلشکر باقری سردار شعبانی حشد الشعبی پایگاه نظامی التاجی پاندمی اتو پرس خشکشویی اتو کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی سرلشکر باقری سردار شعبانی حشد الشعبی پایگاه نظامی التاجی پاندمی انتخاب کنید زمان خرید دقت کنید اتو کنید لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

ایتنا - اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.
با وجود اینکه می‌دانیم استفاده از گوشی در رختخواب و تاریکی برای چشم‌هایمان مضر است، بسیاری از ما هنوز در شب هنگام خواب از تلفن خود استفاده می‌کنیم.

 سیستم عامل اندروید مانع از خیره شدن بیش از حد ما به صفحه نمایش نمی‌شود، اما چندین ویژگی نمایشگر را برای کمک به کاهش فشار چشم ارائه می‌دهد. در حال حاضر قابلیتی ارائه می‌کند که رنگ‌های روشن را کاهش می‌دهد و در نتیجه صفحه نمایش را کم‌نور می‌کند، اما با نسخه 15 این بار حتی فراتر رفته است.
  تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش
اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.

این ویژگی به طور خودکار سطح روشنایی صفحه نمایش دستگاه شما را بر اساس سطح نور محیط تنظیم می‌کند.

علاوه بر این، نگاشت بین سطوح نور محیط و روشنایی صفحه به دستگاه بستگی دارد، بنابراین سطح روشنایی که یک تلفن با آن سازگار می‌شود ممکن است با گوشی دیگر متفاوت باشد.

 
نتیجه این امر این است که برخی از گوشی‌ها می‌توانند به اندازه کافی کم نور شوند تا در شرایط با روشنایی کمتر به راحتی قابل استفاده باشند، در حالی که برخی گوشی‌های دیگر حداقل به طور خودکار قادر به تنظیم نور نیستند.

برای توضیح این نابرابری، اندروید 12 قابلیتی را در زیر تنظیمات در منوی دسترس‌پذیری به نام «تاریکی اضافی» معرفی کرد که نور صفحه‌نمایش را فراتر از حداقل روشنایی گوشی شما کاهش می‌دهد.

لازم به ذکر است که تنظیم روشنایی تطبیقی ​​روشن‌تر از حد معمول راحت‌تر از فعال کردن دستی Extra Dimming خواهد بود. زیرا این گزینه باید به صورت دستی روشن و خاموش شود. بنابراین، اگر آن را در شب فعال کنید تا روشنایی را کاهش دهید، باید به یاد داشته باشید که بعد آن را غیرفعال کنید، در غیر این صورت ممکن است صفحه در طول روز خیلی کم نور شود.
  خصوصیت جدید
صفحه نمایش همه گوشی‌ها نمی‌تواند به اندازه کافی کم نور شود تا در شب راحت از آن استفاده کنید، و این همان چیزی است که احتمالا در ویژگی جدید اندروید 15 حل می‌شود.

هدف این ویژگی تنظیم روشنایی تطبیقی ​​فعلی با کاهش خودکار روشنایی صفحه نمایش در شرایطی است که نور محیطی بسیار کم است.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟