Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از پایگاه خبری هیل، ژنرال رابرت آبرامز، فرمانده نیروهای آمریکایی در کره جنوبی می‌گوید درحالیکه کره شمالی ادعا دارد هیچ موردی از کووید ۱۹ در این کشور دیده نشده اما ارتش پیونگ یانگ برای ۳۰ روز است که در آماده‌باش به سر می‌برد.

آبرامز از طریق یک ویدئو کنفرانس از کره جنوبی به خبرنگاران گفت: این کشور (کره شمالی) یک کشور بسته است، بنابراین به طور مشخص نمی‌توان گفت که آنها هم موارد مبتلا دارند اما تا حد زیادی مطمئن هستیم که باید درگیر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای کره شمالی برای ۲۴ ساعت است که هیچ پروازی نداشتند اما همین اواخر برنامه‌های آموزشی و تمرینی خود را از سر گرفتند.

ارتش کره شمالی به تازگی سه پرتابه از سواحل شرقی خود آزمایش کرد و رسانه کره شمالی تصاویری از کیم جونگ اون، رهبر این کشور در حال نظارت بر مانور توپخانه‌ای ارتش با گلوله‌های واقعی نشان داد.

آبرامز همچنین گفت که ۹ مورد ابتلای سربازان آمریکایی مستقر در کره جنوبی به کرونا ویروس اعلام شده که یکی از آنها یک سرباز وظیفه و دو مورد دیگر از اعضای یک خانواده هستند. وی تاکید کرد که تمامی این ۹ مورد در قرنطینه هستند. در حال حاضر ۲۸۰۰۰ نیروی نظامی آمریکا در شبه جزیره کره مستقر هستند.

به گفته آبرامز با توجه به اینکه روزانه سربازان آمریکایی با حدود ۵۸۰۰۰ تن در ارتباط هستند این تعداد ابتلا در میان سربازان تعداد زیادی نیست.

وی افزود: برای مقابله با گسترش کروناویروس، سربازان آمریکایی و کارمندان غیرنظامی تحرکات خود را محدود کرده‌اند. ما همچنان پروازها و تمرین‌های خود را داریم، تسلیحاتمان را آماده‌سازی می‌کنیم و همچنان به مانورهای تمرینی ادامه می‌دهیم. در مورد کرونا ویروس فقط لازم است اقداماتی برای تضمین امنیت سلامت همگان انجام شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضور میدانی خود در مناطق درگیر با سیلاب جنوب استان  بلافاصله پس از بازدید صبح امروز خود از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان زهک به همراه عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عازم شهرستان کنارک شد.

گفتنی است؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با حضور در روستا‌های درگیر سیلاب شهرستان کنارک آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و همچنین آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه پس از بارندگی‌های اخیر را به صورت میدانی بررسی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • امدادرسانی آتش‌نشانان یزد به خودروهای درگیر در فرونشست زمین
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان