Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان 34 ساله دربی کانتی به زودی باید دوران حرفه‌ای جدیدی را آغاز کند و می‌خواهد از تجربیاتش تحت نظر سه مربی نامدار، به بهترین نحو استفاده کند. 

طرفداری- وین رونی علاقه دارد در صورتی که روزی به عنوان یک سرمربی مشغول به فعالیت شد، تلفیقی از اصول کاری سر الکس فرگوسن، لوئیس فن خال و ژوزه مورینیو را در سبک خود به اجرا در بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت گل، رونی طی 13 سال حضور خود در اولدترافورد، علاوه بر سه مربی یاد شده برای دیوید مویس و رایان گیگز هم بازی کرد، تا این که در نهایت راهی اورتون شد. او پس از دوره‌ای حضور در دی سی یونایتد، حالا بازیکن-مربی دربی کانتی است. از او سوال شد که دوست دارد کدامیک از خصایص مربی‌های پیشین خود را به ارث ببرد و پاسخ از این قرار بود:

آماده سازی فن خال، مدیریت انسانی فرگی و لجاجت مورینیو؛ فکر می‌کنم گاهی به این خصلت هم نیاز باشد. سم آلاردایس می‌دانست چه می‌خواهد. تنها می‌توانید ظرفیت‌های تیم خودتان را مدیریت کنید و این کاری بود که سم انجام می‌داد. مطمئن هستم وقتی وارد این عرصه شوم، راه و روش خودم را خواهم داشت. 

رونی بیشتر دوران حرفه‌ای خود را زیر نظر فرگوسن سپری کرد و طبیعی بود که بیشتر تحت تاثیر او قرار بگیرد.

حیرت انگیز بود. روش کاری پیچیده‌ای نداشت. بزرگ‌ترین نکته، اعتمادی بود که به افراد می‌کرد. به دستیارانش برای اجرای تمرینات و همچنین بازیکن اعتماد داشت. مردم اغلب از صحبت‌هایش در رختکن می‌پرسند. خیلی اوقات فقط می‌گفت: «شما یازده نفر بهتر از آن‌ها هستید. بروید و برنده بازی شوید.» 

وازا خاطره جالبی هم از بردن کریستیانو رونالدو به رستوران مک دونالد، در شب قبل از یک مسابقه دارد.

زمانی که به یونایتد رفتم، در ابتدای کار من و کریستیانو اغلب با هم خودمان را به مسابقات و تمرینات می‌رساندیم. یادم می‌آید شب قبل از یک بازی با هم به مک دونالد رفتیم چون یک ساندویچ بزرگ می‌خواست. آن‌ زمان خیلی نحیف بود و به همین خاطر می‌خواست وزن اضافه کند. من راننده خودرو بودم و او را به پنجره فروش رساندم تا بتواند یک ساندویچ بزرگ بخرد.  

اسطوره فوتبال پرتغال این روزها در یوونتوس، هنوز هم به خاطر قوای جسمانی خود شهرت دارد. گفته می‌شود او روزانه شش وعده غذایی میل می‌کند و پنج بار چرت می‌زند تا در بالاترین سطح آمادگی به سر ببرد و همین برنامه سفت و سخت، رونی را به تحسین کردن هم تیمی سابقش وا می‌دارد.

نمی‌دانم با داشتن چهار فرزند، چگونه با این روند کنار می‌آید. یکی مثل رونالدو است که بدن فوق العاده‌ای دارد و یکی هم مثل من که هرگز بهترین اندام را نداشته‌ام ولی هنوز هم می‌توانم 90 دقیقه بازی کنم و هر روز در تمرینات حاضر باشم. هیچ دغدغه‌ای از بُعد جسمانی ندارم و وقتی با چنین چیزی مواجه شوم، از بازی کردن دست می‌کشم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت

سرمربی پیشین رئال مادرید خاطره‌ای از دوران حضورش در رئال مادرید تعریف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در گفت‌‌وگو با سرویس رسانه‌ای «آمازون پرایم ویدئو» با یادآوری  شکست رئال مادریدِ تحت‌هدایتش مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا که رؤیای قهرمانی‌شان در آن فصل را به باد داد، گفت: ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. ما فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و می‌توانستیم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.

وی افزود: بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌ داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندز (مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو) به من زنگ زدم و گفت "یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است". من هم در جواب به مندز گفتم که "که من هم حال خوشی ندارم"، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.

نظر مورینیو درباره دوران مربیگری‌ در رُم و مقصد بعدی‌‌اش

رئال مادرید بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. دو تیم در تاریخ 11 اردیبهشت در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت که بر اساس گزارش روزنامه فرانسوی «اکیپ»، کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا