Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@09:59:54 GMT

کاشت نهال مهربانی در موزه آینه و روشنایی پس از کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۰۲۸۷

کاشت نهال مهربانی در موزه آینه و روشنایی پس از کرونا

ایسنا/یزد مسئول موزه آینه و روشنایی یزد از تداوم طرح کاشت درختان میوه به نام بازدیدکنندگان موزه خبر داد و گفت: طرح کاشت نهال مهربانی در موزه‌ آینه و روشنایی پس از بحران کرونا با اهدای درختان مختلف از سوی بازدیدکنندگان ادامه می‌یابد.

«محمدعلی نائب حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از اجرای طرح درختکاری به نام بازدیدکنندگان موزه قصر آینه خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته در پذیرایی از تعدادی از بازدیدکنندگان این موزه با میوه‌های درختان محوطه موزه، شاهد استقبال آنان از کاشت درخت میوه به نام افراد در موزه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در مناسبات مختلف در ماه اسفند درختان میوه متعددی در محوطه این موزه به نام بازدیدکنندگان کاشته شده است، گفت: در این ماه بیش از 22 اصله درخت میوه شامل سیب و پرتقال به موزه آینه و روشنایی یزد در مناسبت‌های مختلف روز درختکاری، روز پدر، روز مادر و مناسبات شخصی مانند علاقه به موزه و یادگاری سالگرد ازدواج، اهدا شد.

این مسئول با بیان این که این طرح به دلیل شیوع کرونا در حال حاضر متوقف شده است، گفت: تا قبل از تعطیلی موزه در تماس‌های متعدد تلفنی، بازدیدکنندگان نسبت به کاشت نهال استقبال نشان می‎دادند.

نائب حسینی با تاکید بر این که پس از بحران کرونا و همزمان با فرا رسیدن روزهای خوب در سال آینده، این طرح در بازدیدهای خانوادگی ادامه خواهد داشت، گفت: طرح کاشت نهال مهربانی در موزه‌ آینه روشنایی پس از بحران کرونا با اهدای درختان مختلف از سوی بازدیدکنندگان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری موزه کروناویروس درختکاری آینه و روشنایی کاشت نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری حراسان رضوی  گفت: از آغاز مرحله اجرایی این طرح در آذر ماه ۱۴۰۲ تا کنون ۶۵۰ پویش نهالکاری در استان برگزار شده و امروز نیز پویش نهالکاری راه بهشت با هدف ادامه نهالکاری در مسیر پیاده روی زائرین رضوی برگزار شد.

فنودی افزود: این پویش  با همکاری شهرداری ملک آباد از ابتدای جاده ملک آباد آغاز و قرار است به طول ۵۰ کیلومتر تا شهرستان زبرخان ادامه یابد.

وی گفت: گونه بومی داغداغان برای کاشت در این مسیر انتخاب شده که گونه‌ای سازگار بااقلیم منطقه و کم آب طلب است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری حراسان رضوی افزود: در اولین روز این پویش ۱۲۰۰ نهال کاشته شد و قرار است در این مرحله ۱۴۰۰۰ نهال داغداغان در مسیر پیاده روی زائرین رضوی کاشته شود.

دیگر خبرها

  • گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان
  • کاشت نهال در محدوده لندفیل سراوان رشت
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • بالغ‌ بر ۶۰ هزار اصله نهال در جوین غرس شد
  • پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر هکتار زراعت چوب
  • آغاز تولید نهال در جنوب کرمان