Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت، حداکثر نرخ مصوب انواع ژل و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست را اعلام و تأکید کرد: کلیه تولیدکنندگان ملزم به رعایت قیمت‌های مصوب هستند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل مهدی‌پور مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کندگان و تولید کنندگان اعلام کرد: حداکثر قیمت مصوب انواع ژل و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست که قبلاً در سامانه ۱۲۴ این سازمان ثبت و ملاک عمل بازرسان قرار داشت، به تصویب کارگروه مقابله با کرونا نیز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: حداکثر نرخ مصرف‌کننده انواع ژل و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست به لحاظ مالیات به ارزش افزوده به شرح زیر است:   - ژل ۶۰ میلی‌لیتر با بسته‌بندی تیوپ حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۷۵ هزار ریال

- ژل ۱۰۰ میلی‌لیتر درب فیلیپ تاپ حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۸۰ هزار ریال

- ژل ۵۰۰ میلی‌لیتر پمپ‌دار حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۳۰۰ هزار ریال

- ژل ۴۵۰ میلی‌لیتر پمپ‌دار حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۲۹۴ هزار ریال

- ژل ۸۸۰ میلی‌لیتر پمپ‌دار حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۵۸۰ هزار ریال

- ژل ۲۷۰۰ میلی‌لیتر، گالنی حداکثر قیمت مصرف‌کننده یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار ریال

- محلول ضدعفونی‌کننده دست ۵۰۰ میلی‌لیتری پمپ‌دار حداکثر قیمت مصرف‌کننده ۲۰۰ هزار ریال.

این مقام مسئول تأکید کرد: قیمت‌های اعلام شده می‌بایست از سوی کلیه تولیدکنندگان بر روی محصولات درج و ملاک عمل در سطح عرضه قرار گیرد.

مهدی‌پور متذکر شد: هرگونه فروش بالاتر از قیمت‌های مصوب تخلف گرانفروشی محسوب شده و با واحد‌های خاطی برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی کشور و بحث شیوع کرونا و افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای خرید مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده دست، در جهت رفاه حال هم‌وطنان عزیز، قیمت‌های مذکور در سامانه قیمت ۱۲۴ این سازمان، اپلیکیشن‌های مربوطه و موبایل نیز قابل دسترسی است و هم وطنان از همین طریق نیز علاوه بر شماره تلفن ۱۲۴ امکان ثبت شکایت را دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا میلی لیتر هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده است که سهمی ۲۵ درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی با اشاره به قابلیت‌های کشاورزی استان و کسب رتبه‌های کشوری در زمینه تولیدات باغی و کشاورزی و نقش آن در ایجاد اشتغال و تولید، اظهار کرد: تأمین و توزیع سوخت موردنیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های این شرکت است که با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهاد کشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

وی از توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی خبر داد و افزود: با همکاری جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان نیز انجام شده است که این امر، نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏از شبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد.‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان؛ از مصرف ۱۱۸ میلیون لیتری سوخت این ادوات در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج میلیون لیتر سوخت در بخش چاه‌های مجاز آب کشاورزی و دو میلیون لیتر نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.

نوکانی گفت: سال گذشته در راستای ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان، رونق تولید و اشتغال‌زایی، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تأمین و توزیع شده است که سهمی ۲۵ درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود.

کد خبر 746679

دیگر خبرها

  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • کمبود این ویتامین سبب یبوست می‌شود
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • کاغذ ph و کاغذ تونسل را از کجا بخریم ؟
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۳ اردیبهشت
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان