Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:35:16 GMT

صادارت 22 میلیون تن کالای غیرنفتی از گمرکات استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۱۰۳۷

صادارت 22 میلیون تن کالای غیرنفتی از گمرکات استان بوشهر

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از صادرات بیش از 22 میلیون تن کالای غیرنفتی از گمرکات استان بوشهر در یازده ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهروز قره بیگی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صادرات بدون احتساب میعانات گازی استان بوشهر در مدت یاد شده بالغ بر ٢٢ میلیون و ٣٠ هزار تن کالا به ارزش حدود ٧ میلیارد و ١٥١ میلیون دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن ٢٠ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اظهار داشت: طی این مدت صادرات گمرکات استان با احتساب میعانات گازی حدود ٢٣ میلیون و ١٩ هزار تن کالا به ارزش بالغ بر هفت میلیارد و ٦٦٩ میلیون دلار بوده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: عمده کالاهای صادراتی از گمرکات استان شامل محصولات پتروشیمی، میعانات گازی، مواد معدنی، انواع آبزیان وسبزیجات و صیفی جات می‌باشد.

وی گفت : بیشترین حجم کالاهای صادراتی استان به کشورهای چین، امارات متحده عربی، مناطق ویژه، هند، کره جنوبی، قطر،پاکستان، برزیل، ترکیه و مالزی صادر شده است.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک بوشهر گفت: در بخش واردات در مدت یاد شده حدود ٤٣٥ هزار تن کالا به ارزش بالغ بر یک میلیارد و ٩٢ میلیون دلار از گمرکات استان بوشهر به کشور وارد شده است.

قره بیگی عنوان کرد: عمده کالاهای وارداتی از گمرکات استان شامل لاستیک خودروی سواری، موز، کره، چای سیاه، قطعات خودرو، یراق آلات، قطعات درب اتوماتیک، شیرآلات صنعتی و برنج بوده است.

وی عمده کشورهای مبدا وارداتی گمرکات استان بوشهر را کشورهای چین، امارات متحده عربی، هند، فیلیپین، نیوزیلند، آلمان، سریلانکا، کره جنوبی، ایتالیا و اسپانیا عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر کره جنوبی صادرات چین ناظر گمرکات استان گمرکات استان بوشهر گمرکات استان گمرک بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ناظر گمرکات استان خراسان رضوی گفت: اولین قطار حامل سنگ ترانزیتی از افغانستان به مقصد ترکیه وارد ایستگاه روزنک افغانستان شد.

جواد جعفری در ادامه افزود : با هماهنگی انجام شده و برای جلوگیری از توقف واگن‌ها، گمرک دوغارون تشریفات گمرکی این محموله را با کد این گمرک انجام خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • گام‌های دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی