Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدراعظم اتریش در سخنانی با تاکید بر اینکه شیوع کرونا بزرگترین چالش این کشور بعد از جنگ جهانی دوم است از شهروندان خود خواست که شرایط را جدی بگیرند. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "سباستین کورتس"، صدراعظم اتریش شب گذشته از شهروندان خود درخواست کرد که شرایط را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اقدامات سختگیرانه دولت برای مهار ویروس کرونا دفاع کرده و گفت: ما نباید اوضاع را زیبا جلوه دهیم و رویکردها علیه این بیماری را اغراق آمیز ارزیابی کنیم.  

صدراعظم اتریش همچنین تاکید کرد که این بیماری برای بسیاری انسان ها رنج و مرگ را به دنبال می آورد. وی در این راستا به شرایط در ایتالیا اشاره کرد که هر روز صدها نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند.

وی دربارره اوضاع بد ایتالیا این طور توضیح داد که افراد باید تلفنی با بستگان در حال مرگ خود خداحافظی کنند و پزشکان به دلیل کمبود تجهیزات و ظرفیت ها باید در این باره تصمیم بگیرند که چه کسی را می توانند درمان کنند.

ویروس کرونا می تواند مخرب تر از بحران مالی 2008 باشدنروژ همه بنادر و فرودگاه‌ها را به خاطر کرونا تعطیل می‌کندمهار کرونا در تایوان؛ چرا در کشور همسایه چین کمتر از 50 نفر مبتلا شدند؟تعداد افراد مبتلا به کرونا در ترکیه به 6 نفر رسید

صدر اعظم اتریش همچنین تصریح کرد که در صورت عدم وجود فضای کافی در بیمارستان ها برای بیماران کرونایی بیمارستان های جدیدی در ایالات مختلف ایجاد می شود. وی از اعلام شرایط اضطراری قریب الوقوع در کشورش خبر داده و از شهروندان خواست که سهم خود برای مقابله با این ویروس را انجام دهند تا شیوع ا« را متوقف کنند.

کورتس از شهروندان خواست که تنها در صورت لزوم از خانه بیرون بروند و قوانین بهداشتی را رعایت کنند. وی ابراز امیدواری کرد که زندگی اقتصادی و اجتماعی بعد از عید پاک دوباره به روال معمول برگردد.

وی همچنین اعلام کرد که اتریش در برابر بزرگترین چالش از زمان جنگ جهانی دوم قرار دارد.

صدر اعظم اتریش خطاب به مردم اعلام کرد که تنها به صورت مشترک مل می توانیم گسترش ویروس کرونا را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا صدراعظم اتریش ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شرودر» دوستی با پوتین را مفید دانست

صدر اعظم پیشین آلمان ضمن تاکید بر راهکار دیپلماتیک برای حل بحران اوکراین بر این عقیده است که دوستی وی با رئیس جمهور روسیه می تواند برای پایان دادن به این جنگ سودمند باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت" آلمان، گرهارد شرودر، صدراعظم پیشین آلمان معتقد است که دوستی او با "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهور روسیه می تواند به پایان جنگ در اوکراین کمک کند. این سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات در مصاحبه ای با خبرگزاری آلمان گفت: ما سال ها با هم معقولانه کار کرده ایم. شاید این هنوز بتواند به یافتن راه حلی از طریق مذاکره کمک کند، من هیچ راه حل دیگری نمی بینم."

وی تاکید کرد که او نمی‌خواهد این مسئله را فراموش کند که در این سیاست نیز «رویدادهای مثبتی» رخ داده است. به گفته شرودر زمانی به نظر می رسید که این رابطه شخصی می تواند برای حل یک مشکل دشوار سیاسی مفید باشد.

به نوشته خبرگزاری آلمان شرودر ممکن است به مأموریت میانجیگری خود از مارس 2022 اشاره کند که شکست خورد. امروز، صدراعظم اسبق آلمان متعهد به تلاشی جدید برای میانجیگری در سطح دولت برای پایان دادن به جنگ در اوکراین است که به‌ویژه آلمان و فرانسه را برای این منظور موظف می داند.

شرودر در بخش دیگری از سخنانش گمانه زنی ها در مورد حمله روسیه به کشورهای شرقی ناتو یا حمله اتمی را "بیهوده" خواند. او گفت که علاوه بر حمایت از اوکراین، باید به راه حلی برای درگیری نیز توجه جدی شود تا ناآرامی در میان مردم افزایش نیابد.

شرودر در حزب دولتی سوسیال دموکرات نیز به دلیل دوستی با پوتین مورد انتقاد قرار می گیرد. اگرچه او جنگ در اوکراین را "اشتباهی مهلک" خواند، اما به طور کامل از ولادیمیر پوتین، رهبر کرملین، که از زمانی که صدراعظم شد با او دوست بود، فاصله نگرفت. بنابراین، رهبری حزب سوسیال دموکرات او را کنار گذاشت، اما روند اخراج از حزب شکست خورد.

حزب سوسیال دموکرات در حال حاضر بر سر سیاست روسیه در حال بحث و کشمکش است. چندین دانشمند از صفوف این حزب از جمله مورخ مشهور هاینریش آگوست وینکلر، در نامه ای از فقدان "وضوح لازم و همبستگی بدون ابهام" در اظهارات رهبری این حزب انتقاد کردند. در این نامه آمده است که حزب سوسیال دموکرات یک مفهوم کوته بینانه از صلح داشت و با متحدان خود در اروپا "به اندازه کافی" هماهنگ نمی شد. پیشنهادی که رولف موتسنیچ، رهبر گروه پارلمانی حزب سوسیال دموکرات در بوندستاگ ارائه کرد، که از توقف جنگ صحبت کرد هم بحث های زیادی را به راه انداخت.

تحولات اوکراین|گزارش سازمان ملل درباره شکنجه اسرای روستحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «شرودر» دوستی با پوتین را مفید دانست
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش  در امور سیاست خارجی
  • ۱۰ چالش کلیدی میان چین و آمریکا در ۲۰۲۴
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید