Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیرکل خانه ایثارگران استان تهران از آمادگی خانه ایثارگران کشور در جهت مقابله با ویروس کرونا به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، «اکبر حیدریان» دبیر کل خانه ایثارگران استان تهران در نامه‌ای به سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح آمادگی خانه ایثارگران کشور در مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسم رب الشفاء
سردار سرلشکر باقری
ریاست محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران
باسلام و عرض خسته نباشید
هیچ ایثارگری نمیتواند در این ایام در برابر ندای ولایت و استمداد رهبر خود در این ایام سخت تحریم و مبارزه با ویروس کرونا خاموش وبی تفاوت بماند. سردار گرانقدر سرلشکر باقری حسب دستور مقام ولایت به جنابعالی در خصوص مبارزه در جنگ بیولوژیکی. اینجانب اکبر حیدریان دبیر کل خانه ایثارگران استان تهران به نمایندگی از خانه ایثارگران کل کشور و حسب دستور مستقیم دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور جناب آقای دکتر محمد یزدان پرست اعلام میدارم هرکجا نیاز به فداکاری و از خود گذشتگی باشد. ایثارگران کشور در خط مقدم مبارزه هستن؛ لذا این نهاد مردمی و ولایت مدار آمادگی خود را در همکاری با جنابعالی اعلام میدارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمادگی خانه ایثارگران مقابله کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند

رئیس جمهور گفت: در مقایسه با اقدامات ایران، سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی به وظایف خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل نکرده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: هزینه‌های زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بر کشور تحمیل می‌شود.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر، نگاهی فراسازمانی و فرابخشی داشته باشد؛ این ستاد نیازمند تحول است.

رئیس جمهور گفت: مسئول‌سازی نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه مواد مخدر بسیار اهمیت دارد. در مقایسه با اقدامات ایران، سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی به وظایف خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل نکرده‌اند.

وی افزود: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

دیگر خبرها

  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • دبیر ستاد امر به معروف : اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند
  • رئیسی: تمرکز بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع مواد مخدر