Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@00:50:10 GMT

درب‌های بهشت زهرا در پنج‌شنبه آخر سال مسدود شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۲۰۹۷

درب‌های بهشت زهرا در پنج‌شنبه آخر سال مسدود شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از مديريت سازمان بهشت زهرا می‌خواهم تمهیدات لازم جهت مسدود کردن درب‌های بهشت زهرا در پنجشنبه آخر سال اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا زهرا صدراعظم نوری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اقدامات ویژه خدمات شهری شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا در شرایط کنونی اظهار کرد: امسال با توجه به شرايط بحرانی ايجاد شده اقتضا می‌کند به منظور حفظ جان شهروندان سنت حسنه زيارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با درخواست از مردم به‌منظور اجتناب از رفتن به آرامستان‌ها به‌ویژه بهشت زهرا عنوان کرد:‌ در این خصوص از مديريت سازمان بهشت زهرا هم می‌خواهم تمهیدات لازم را اتخاذ و ورودی‌های بهشت زهرا را مسدود کند و فقط امكان ترددهای ضروری فراهم شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: امیدوارم همه شهروندان فهيم ویروس كوويد١٩ را جدی گرفته و بیش از گذشته در خانه بمانند تا این ویروس هر چه سریع‌تر از کشور و شهرمان رخت بر بندد.

انتهای پیام/ 4105/

منبع: آنا

کلیدواژه: عضو شورای شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی به ایران می آید!

به گزارش همشهری آنلاین،محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت، اظهار داشت: تعاملات و نظارت ها با آژانس برقرار است و در آینده گروسی به ایران سفر خواهد کرد.

وی افزود: گزارشاتی که گروسی یا مدیر کل آژانس شورای حکام و شورای امنیت سازمان ملل اعلام می کند دو بخش دارد یک بخش برجام است و یک بخش پادمان است.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در بخش پادمان روابط برقرار است و دوربین های آژانس نصب است و آنها نظارت دائمی دارند و دانش اطلاعاتی آنها نسبت به عملکرد ما همیشه به روز است.

اسلامی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۲۰ بازرس تائید شده وجود دارد که یا در ایران مستقر هستند یا در حال رفت و آمد به ایران هستند، تاکید کرد: ایران هر گونه فعالیت هسته ای که تعامل بین ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی را خدشه دار کند، نمی پذیرد.، ایران در بخش برجام تابع قانون اقدام راهبردی هستیم.

وی تاکید کرد: گزارشی که آژانس به شورای حکام می دهد سه ماه یک بار است و شش ماه یک بار به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می کند در آن انطباق یا عدم انطباق با برجام را گزارش می دهد. اگرآنها به تعهدات خودشان عمل کنند ماهم به تعهدات برجامی خود عمل می کنیم.

کد خبر 845172 منبع: تسنیم برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه هسته‌ای - سازمان انرژی اتمی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • ورود وزیر امور خارجه به نیویورک
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • گروسی به ایران می آید!
  • شورای امنیت عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد
  • شورای امنیت عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد
  • پایان نشست کابینه جنگی اسرائیل بدون تصمیم‌گیری نهایی
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری