Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد پارسی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه ارتقای دانش مربیان فوتبال و فوتسال در استان از جمله مهمترین ضرورت‌ها است، افزود: دوره دانش افزایی فوتبال برای مربیان فعال در مدارس با حضور مربیان برجسته کشور پیش بینی شده و طی آن میرشاد ماجدی و امیر آذربایجانی مدرسان به نام فدراسیون فوتبال در بازه زمانی تعیین شده در استان حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تدوین برنامه دوره‌های مربیگری به صورت سالانه انجام می‌شود و معرفی مدرسین دوره‌های مربیگری جهت ارزیابی مدرسین توسط فدراسیون و افزایش تعداد مدرسان در سطح استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته است

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه دو نفر از مدرسین فعال استان نیز جهت ارتقای سطح تدریس به فدراسیون فوتبال معرفی شدند، یادآور شد: دوره دانش افزایی برای مربیان سطح A,B آسیا نیز امسال در استان برگزار شده است.

پارسی ادامه داد: دوره مربیگری فوتبال D آقایان نیز در استان برگزارشده و فایل‌های آموزشی نوین برای مربیان استان تهیه شده است.

حضور ۵ داور اردبیلی در لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور

رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال استان اردبیل نیز در این نشست عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ داور فوتبال و فوتسال آقا و خانم در استان اردبیل قضاوت می‌کنند که از این تعداد ۳۰ داور خانم و بقیه آقا هستند.

امین فر از حضور ۵ داور اردبیلی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور نیز خبر داد و افزود: آقایان حجتی، شاکر و خانم طوفانپور داوران اردبیلی در لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت می‌کنند و همچنین ضیا فروتن و یوسف افضلی در لیگ برتر فوتسال کشور قضاوت می‌کنند.

وی از برگزاری سه دوره درجه ۳ داوری آقایان و بانوان با حضور بیش از ۷۰ نفر به همت هیئت فوتبال استان اردبیل خبر داد و افزود: در سال جاری دو کلاس توجیهی نیز ویژه داوران استان برگزار شده و هرهفته نیر کلاس‌های توجیهی داوران استان برگزار می‌شود.

کد خبر 4878894

منبع: مهر

کلیدواژه: هیئت فوتبال استان اردبیل کلاس مربیگری اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوشهر ایلام ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان بیرجند مشهد فوتبال استان اردبیل فوتبال و فوتسال استان برگزار لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، افشین خوش‌گوار شامگاه سه شنبه در دوره توانمندسازی مراقبین سلامت در سنندج اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت، دوره توانمندسازی مراقبین سلامت استان کردستان با حضور تمامی مراقبین سلامت استان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این دوره در قالب سه دوره کاربردی و در اردوگاه استانی شهید سلیمان خاطر برگزار شد.

خوش‌گوار اظهار کرد: در این دوره‌های آموزشی، مراقبین و کارشناسان سلامت استان با سرفصل‌های آموزشی، اصول مقاله نویسی‌، باید و نبایدهای دیابت و غربالگری دهان و دندان تحت آموزش قرار گرفتند.

وی افزود: دوره آموزش و آشنایی با اصول مقاله نویسی، توسط دکتر فرهاد مرادپور استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان و موضوع دیابت و با مدرسی دکتر رشیدیان رئیس هیأت مدیره انجمن دیابت استان برگزار شد.

خوش گوار خاطرنشان کرد: کلاس آموزش‌های دهان و دندان کودکان، توسط دکتر زهرا قلیچ‌خانی، دندانپزشک و متخصص دندان کودکان مدیریت برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی، گواهی شرکت در دوره آموزشی برای شرکت کنندگان صادر و با اهدای هدایای ویژه هفته سلامت از شرکت کنندگان در مراسم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6087077

دیگر خبرها

  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی