Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:09:48 GMT

راهبرد سیاه نمایی ترفند نظام سلطه برای تضعیف انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۲۵۹۹

راهبرد سیاه نمایی ترفند نظام سلطه برای تضعیف انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر یکشنبه در کارگروه جهاد سلامت با عنوان پویش ملی (به توان ما) پیشاپیش ضمن عرض تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹، اظهار داشت: تضعیف دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهل سال از عمر پر برکت این نظام فقط مختص به این بحران‌های اجتماعی نیست و دشمنان و نظام سلطه همواره در این چهل سال درصدد ضربه زدن به ماهیت جمهوری اسلامی هستند و همواره در این چهل سال تمام راهبردهای آنان به شکست مفتضحانه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به سیاه نمایی و بزرگنمایی شبکه‌های معاند و برخی عوامل خودفروخته داخلی در جریان شیوع این ویروس منحوس در کشور اشاره و افزود: آمار مبتلایان به این ویروس (کووید ۱۹) در جهان رو به افزایش است اما آمار بهبود یافتگان این بیماری در کشور نشان از پیشرفت جمهوری اسلامی در حوزه پزشکی و خدمات درمانی است و البته مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های کادر پزشکی و درمانی در مراکز بیمارستانی و خدمات درمانی و وحدت و همدلی در کشور هم بیانگر این رشد چشمگیر بهبودیافتگان است.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری به تمامی بحران‌های اجتماعی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و این چهل سال اشاره و تصریح کرد: تکنیک‌های جنگ روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی کارکردهای خود را از دست داده است و جمهوری اسلامی با اقتدار و عزت در برابر همه بحران‌ها ایستادگی کرده و با موفقیت از آن عبور کرده است و بنا به فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) از این بحران هم قطعاً با موفقیت عبور خواهد کرد و بار دیگر جهان در برابر این همه عظمت ملت ایران حیرت زده خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تقدیر از رسانه ملی و تمامی فعالان حوزه فرهنگ و رسانه و تمامی نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای کشور در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق در خصوص این ویروس (کووید ۱۹)، خاطر نشان کرد: تضعیف دستاوردهای نظام در حوزه پزشکی و سلامت و دیگر نهادهای حاکمیتی و انقلابی از شیوه‌های جدید نظام سلطه در جنگ روانی است و خوشبختانه با وحدت و همدلی همه اقشار مردم و تدبیر بی بدیل مقام معظم رهبری مبنی بر کمک همه دستگاه ی حاکمیتی اعم از نظامی و انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای این نقشه دشمن هم با شکست مواجه شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان سخنان خود به جهانی شدن این ویروس منحوس در روزهای اخیر اشاره و بیان داشت: یکی دیگر از اهداف دشمن ناکارآمد جلوه دادن حکومت‌های دینی در جهان بود که امروز جمهوری اسلامی این تحلیل آنها را هم با چالش جدی مواجه کرده است و خود کارشناسان و مسئولان بهداشت جهانی در بازدید از مراکز درمانی و بیمارستانی کشور هم به اقدامات بسیار مناسب و مطلوب جمهوری اسلامی در برابر این بحران اجتماعی اذعان کرده‌اند.

حجت الاسلام ناصر شکریان در پایان سخنان خود با تقدیر از پویش‌های مردمی و عمومی کشور و حرکت‌های مجاهدانه عناصر ارزشی و انقلابی در مبارزه با این ویروس اشاره و اظهار داشت: تولید و توزیع اقلام بهداشتی و درمانی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده در هیأت‌های مذهبی و محافل دینی و قرآنی و حضور مجاهدانه طلاب و روحانیت و نیروهای انقلابی در مراکز درمانی و بیمارستانی و توجه به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر و…از مهم‌ترین کارکردهای اجتماعی انقلاب اسلامی است که نقش ایران اسلامی را در جهان متمایز کرده است و این اقدامات انشا الله تا رفع این بحران در کشور با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 4879007

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران کارگروه سلامت بوشهر ایلام ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان بیرجند مشهد جمهوری اسلامی چهل سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند

استاندار بوشهر در مراسم روز ارتش گفت: سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت از ملت، سرزمین، کشور، نظام و انقلاب اسلامی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تاریخچه این روز پرداخت و اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان خارجی و داخلی انقلاب، دست به دست هم دادند تا ارتش ایران را منحل کنند ولی امام راحل(ره) با تیزبینی و هوشیاری و درک به آینده، ارتش راه به‌عنوان پشتیبان و پشتوانه نظام، کشور و مرزها می‌توانستند.

وی اضافه کرد: پس از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل(ره) روز 29 فروردین به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد. در آن روز ارتشیان غیور در مقابل امام راحل(ره) رژه رفتند و از آن روز به بعد این ارتش، به تعبیر مقام معظم رهبری ارتش حزب‌الله است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و همه حوادث کشور جانانه ایستاده است، تصریح کرد: شاهد این اقدام و نقش ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی تقدیم 47 هزار شهید است.

وی نقش ارتش در همه عرصه‌ها خاص و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ارتش نقش مهمی در دفاع هوایی، زمینی و دریایی دارد و امروز روز ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان روز نیروی زمینی ارتش نامگذاری شده است.

استاندار بوشهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشیان قهرمان و دلاور تصریح کرد: ارتشیان در کنار سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج مردمی یک توان رزمی و دفاعی قدرتمندی را شکل داده‌اند که اراده دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی از بین برده‌اند.

محمدی‌زاده یکی از موفق‌ترین عملیات‌های اخیر را وعده صادق دانست و تأکید کرد: این عملیات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد. سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت از ملت، سرزمین، کشور، نظام و انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  •  چرا در شرایط جنگی گشت ارشاد بازگشت؟
  • تضعیف تلاش‌های مقابله با بحران آب‌وهوایی با تولید پلاستیک
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است
  • «وعده صادق» آغاز و طلیعه‌ راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران است