Web Analytics Made Easy - Statcounter

موحد با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد صاحب الزمان (عج) بوشهر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد بوشهر لباس رزم جبهه سلامت به تن کردند و به مردم خدمت می کنند.

«احمد موحد» روز یکشنبه (25 اسفند) در گفتگو با  خبرگزاری شبستان از بوشهر  با تاکید بر لزوم همت همگانی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد روزی با بر تن داشتن لباس رزم در جبهه جنگ نرم به میدان آمده و در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن ایستادگی می کردند و امروز با توجه به شرایط به وجود آمده  در راستای مبارزه با ویروس کرونا و ریشه کن شدن این بیماری لباس رزم جبهه سلامت به تن کردندو  به مردم ایران اسلامی خدمت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد صاحب الزمان (عج) شهر بوشهر با اشاره به شرایط به وجود امده در خصوص شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: مردم فهیم  و نوعدوست ایران اسلامی در زمان های حساس همیشه به صورت خود جوش وارد میدان شده اند و حماسه آفریدند و امروز میبینیم که مردم دوشادوش مسئولان و رزمندگان جبهه سلامت در راستای مبارزه با این بیماری تلاش می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای مبارزه با این بیماری تمام امکانات و نیروهای خود را به کار خواهند گرفت تصریح کرد: با توجه به اینکه همه ما وظیفه داریم در راستای تصمیمات اتخاذ شده توسط ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا فعالیت های خود را انجام دهیم، لذا کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد صاحب الزمان (عج) شهر بوشهر با همکاری حوزه مقاومت بسیج قدس با توجه به امکانت موجود اقدام به ضدعفونی محلات جنوبی شهر بوشهر نموده اند.

 

موحد با تاکید بر اینکه ارتباط خوب میان کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج موجب می شود فعالیت های بسیار تاثیرگذار  در سطح جامعه صورت گیرد ادامه داد: ضدعفونی محلات، ساختمان ها، مساجد، حسینیه ها و مکان های پر رفت و آمد محلات جنوبی شهر بوشهر هر شب توسط کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد صاحب الزمان (عج) بوشهر و حوزه مقاومت بسیج قدس صورت میگیرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد صاحب الزمان (عج) بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاظر و با توجه به شرایط به وجود آمده هرکس در حد توان و با توجه به امکانات موجود وظیفه دارد در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری اقداماتی را انجام دهد افزود: اعضای  کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد صاحب الزمان (عج) شهر بوشهر هچنین با راه اندازی یک کارگاه خانگی تولید ماسک به یاری رزمندگان جبهه سلامت آمدند و تولیدات خود را به صورت رایگان در اختیار عموم مردم می گذارند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد ویروس کرونا جبهه سلامت شهر بوشهر لباس رزم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش

سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ارتش ما امروز یک ارتش سربلند و با افتخار و با ایمان است. (مقام معظم رهبری)

۲۹ فروردین ماه سالروز بزرگداشت ارتش با افتخار ایران اسلامی است که با نثار خون ۴۸ هزار سرو سرافراز عزت، آبرو، استقلال و سربلندی را برای هموطنان خود به یادگار گذاشت و در میدان‌های سخت و آزمون‌های دشوار، تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان را با بازدارندگی مقتدرانه و درون‌زا به ارمغان آورده است.

حقیقتاً ارتش مقتدر و سرافراز ایران اسلامی در کنار حراست از مرزهای کشور عزیزمان در تمامی عرصه‌ها بویژه در دوران سیل، زلزله، کرونا، طرح‌های مردم‌یاری و…، به خوبی شعار ارتش فدای ملت را عینیت بخشیده است و برگ‌های زرینی را در تاریخ این مملکت از خود به یادگار گذاشته است.

فرماندهان و آحاد کارکنان سپاه حضرت صاحب‌الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ضمن تبریک روز ارتش که یادآور حماسه آفرینی‌های آن بازوی فداکار فرمانده معظم کل قوا و ملت ایران است، با ابراز خرسندی، به چنین هم‌رزمانی افتخار کرده و امید داریم که در کنار هم فتح بزرگ را با نابودی هر چه سریع‌تر دشمن زبون صهیونیستی و نجات مردم مظلوم جهان، بویژه فلسطین و غزه جشن بگیریم.»

کد خبر 745276

دیگر خبرها

  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تبلیغ در مدارس مهمتر از مساجد است
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • احداث دو ورزشگاه برای معلولان در دست اقدام است
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند