Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: گندزدایی و ضد عفونی سوپر مارکت ها، مساجد، مدارس، خانه های بهداشت و نانوایی ها به همت جوانان و داوطلبان خانه های هلال این جمعیت انجام شده است.

وی اظهار داشت: در ۱۶ روز گذشته افزون بر ۱۴۸ هزار و ۶۱۲ نفر در ورودی های گیلان توسط تیم های امداد و نجات این جمعیت تحت پایش تب سنجی، هشدار و اطلاع رسانی برای پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ظرفیت جوانان و داوطلبان در تولید ماسک خاطر نشان کرد: به همت داوطلبان و جوانان این جمعیت هشت شهرستان گیلان، حدود هفت هزار ماسک تولید و در مراکز درمانی و عموم مردم توزیع می شود.

وی ضمن قدردانی از خیرین و داوطلبان گیلان اضافه کرد: خیرین استان در تعداد زیادی از شهرستان ها با همکاری جمعیت هلال احمر نسبت به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده، گان، ماسک و دستکش بین بیمارستان ها و ادارات و مردم اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر، گیلان را یکی از کانون های کرونا در کشور عنوان و اظهار کرد: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا در گیلان مردم از سفر به استان خودداری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان تهیه و توزیع مواد جمعیت هلال احمر مدیرعامل جمعیت هلال احمر ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه ماشکید مهرستان قربانی گرفت

 محسن دهانی   بیان کرد: عصر روز گذشته  خبر مفقودی نوجوانی از دهستان کهن مگار در رودخانه ماشکید گزارش شد.
 
وی افزود: بافراخوان مردمی وحضور نیروهای امداد جمعیت هلال‌احمر مهرستان جستجو برای یافتن نوجوان مفقودی توسط تیم جستجوی هلال‌احمر مهرستان به همراه مردم روستاهای اطراف تا تاریکی هوا ادامه داشت اما متٲسفانه نتیجه‌ای حاصل نگردید.
 
دهیار روستای کلاتک ادامه داد: جستجوها به روز بعد موکول شد و صبح جمعه مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ مردم بعد از نمازصبح به محل حادثه حضور یافته و در ادامه جستجوها، ساعت ۶ صبح جسم بی‌جان او را در روخانه ماشکید حوالی روستای کلاتک پیدا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رودخانه ماشکید مهرستان قربانی گرفت
  • یاری امدادگران هلال احمربه مردم روستای سعید آباد رودبارجنوب
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • روایت عملیات وعده صادق از زبان جوانان فلسطینی