Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحاین در نشستی با رئیس، مدیران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) تهران با توضیحات کارشناسی و فنی مسئولان این مجتمع درمانی در جریان چگونگی و روند ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «حسن روحانی» امروز (یکشنبه ۲۵ اسفند) در نشستی با رئیس ، مدیران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) تهران که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد، با توضیحات کارشناسی و فنی مسوولان این مجتمع درمانی در جریان چگونگی و روند ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این مرکز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس جمهوری همچنین در گفت‌وگو با مسوولان بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) از جمله متخصص کنترل عفونت بیمارستان، معاون درمان، معاون آموزش و پژوهش و معاون پشتیبانی بیمارستان و مدیر پرستاری این مرکز، در خصوص کمبودها و مشکلات پیش روی آنان در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم با آنان گفت‌وگو کرد.

 

روحانی با تقدیر از تلاش‌ها و فداکاری‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) و سایر مراکز درمانی در سراسر کشور گفت: تلاش‌ها و خدمات خستگی‌ناپذیر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور در این ایام بسیار ارزشمند است.

 

رئیس جمهوری افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) جزو بیمارستان‌های حائز اهمیت و افتخارآفرین کشور است و در این ایام که مردم با مشکلاتی مواجه شده‌اند مسوولیت بزرگی را در ارائه خدمات درمانی به مردم بر عهده دارد.

 

روحانی اظهار داشت: مطمئنا مردم ایران قدردان تلاش‌ها و فداکاری‌های پرسنل بهداشت و درمان کشور در این مقطع حساس هستند.

 

رئیس جمهوری با بیان اینکه آرامش نسبی که امروز در کشور علیرغم شیوع ویروس کرونا وجود دارد به خاطر اعتماد مردم به بخش درمان و بهداشت کشور است، گفت: اگر افتخارآفرینان کشور در بخش بهداشت و درمان اینطور به میدان نمی‌آمدند امروز شاهد اضطرابی چند برابری میان مردم بودیم.

 

روحانی تصریح کرد: امروز خوشبختانه یک آرامش نسبی در جامعه وجود دارد چرا که مردم می‌دانند اگر خدای ناکرده دچار این بیماری و ویروس شوند کادر درمانی و پزشکان و پرستاران فداکار در کنار آنها هستند.

 

رئیس جمهوری تاکید کرد: دولت با همه توان و امکاناتی که در اختیار دارد برای تامین تجهیزات و امکانات و نیز حمایت و پشتیبانی از پرسنل خدوم بخش بهداشت و درمان انجام وظیفه می‌کند.

 

روحانی با اشاره به اینکه همه مردم باید به دور از حساسیت‌های بی دلیل ،  مراقبت‌های بهداشتی را انجام دهند، گفت: این خود مردم هستند که باید بیشتر به خودشان کمک کنند و در این راه مسوولان بخش بهداشت و درمان می‌بایست راه و مسیر را به مردم نشان دهند تا بتوانیم از این مقطع سخت عبور کنیم. در برابر همه پزشکان ، پرستاران و پرسنل و کادر خدوم بهداشت و درمان کشور تواضع دارم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام روحانی حسن روحانی روحانی بیمارستان امام خمینی ره بخش بهداشت و درمان کادر درمانی ارائه خدمات تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت

  ایوب کرد تمینی   با تبریک فرارسیدن هفته سلامت عنوان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی موجب جلب‌اعتماد مردم در حوزه سلامت شده است.

وی افزود: مجموعه شبکه بهداشت و درمان در سیب و سوران تحت هر شرایطی در تمام مناطق تحت پوشش در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

 این مقام مسئول با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای اجرای برنامه‌های نظام سلامت خانواده و نظام ارجاع تمام پایگاه‌های سلامت آمادگی ارائه خدمت را دارند، ادامه داد: در سال جاری شاهد اتفاقات خوب و قابل‌توجهی خواهیم بود که همچنین نیز منظور ترویج فرهنگ سلامت اجرای برنامه‌های متخلف ویژه عموم مردم، دانش‌آموزان و سایر گروه‌های هدف تدوین و برنامه‌ریزی‌شده است.

 کرد تمینی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های سلامت در مساجد جامع روستایی سیب و سوران، خاطرنشان کرد: به مناسبت آغاز هفته سلامت توسط کارشناسان بهداشتی، مراقبین سلامت و بهورزان ایستگاه‌های سلامت نیز برپا شده است که در این ایستگاه‌ها خدماتی از قبیل پایش فشارخون، اندازه‌گیری نمایه توده بدنی و مشاوره‌های روان‌شناسی و خانواده باهدف ارتقای سلامت خانواده و ترویج فرهنگ سلامت صورت می‌گیرد.

وی با بیان نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان سیب و سوران، تصریح کرد: در هفته سلامت سال جاری برنامه‌های متنوعی ویژه دانش‌آموزان برگزار خواهد شد که در اولین روز از هفته سلامت هم‌زمان با سراسر استان در مدرسه دبستان دخترانه فرهنگیان به‌صورت نمادین زنگ سلامت نواخته شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران از انجام آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سیب و سوران به مناسبت هفته سلامت خبر داد و اذعان کرد: در اولین روز آغاز هفته سلامت با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ
  • ۵۶ درصد زایمان‌ها در کشور سزارین هستند / بدرفتاری کادر درمان ترس از زایمان طبیعی را دوچندان می‌کند
  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند