Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- شرکت فرابورس با اصلاح دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق از رویه جدید در سهام شناور آزاد شرکت های حاضر در بازار دوم و سرمایه اسمی خبر داد که از اول تیر سال ۹۹ اجرا خواهد شد.

 شرکت فرابورس با صدور اطلاعیه بسیار مهمی از اصلاح برخی مواد دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار خبر داد که از اول تیر سال آینده برای شرکت های حاضر در بازار دوم معاملات اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، اصلاحات جدید مربوط به سرمایه و سهام شناور شرکت های متقاضی پذیرش در بازار دوم معاملات فرابورس است و باید حداقل ۵ درصد از سهام ثبت شد شرکت ها شناور و یا ارزش بازار سهام شناور آزاد حداقل ۴۰ میلیارد تومان باشد. همچنین حداقل سرمایه شرکت ها ۱۵ میلیارد و یا ارزش بازار سهام حداقل ۸۰ میلیارد تومان باشد.

همچنین شرکت های حاضر در بازار دوم معاملات طی یک و سه سال فرصت احراز شرایط را دارند در غیر این صورت مشمول لغو پذیرش می شوند.

اطلاعیه اصلاح دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق در فرابورس

 ایبِنا

برچسب ها: فرابورس ، اوراق ، نقل و انتقال ، عرضه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرابورس اوراق نقل و انتقال عرضه دستورالعمل پذیرش بازار دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت خدمات لایروبی صبا، سازمان آب و برق خوزستان گفت: با تلاش متخصصان این شرکت یدک کش فتح ۱ کوت امیر، تعمیر و راه اندازی شد.

عادل سواری افزود:  در تعمیرات این یدک کش، اسکراب و زنگ زدایی کامل بدنه و کابین شناور، اجرای ضد زنگ و سه لایه رنگ دریایی، تعمیرات سیستم برق و روشنایی شناور، تعمیرات سکان، پروانه، تعمیرات موتوری و سیستم گیربکس و تهیه و نصب فندر‌های ضربه گیر انجام شد.

وی ادامه داد: هدف از این تعمیرات را، راه اندازی مجدد و آماده بکارسازی این شناور برای استفاده در طرح‌های  های آبی و اضطراری سازمان آب و برق خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر