Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد غم‌پرور گفت: عواید اعیاد شعبانیه برای تهیه و توزیع لوازم بهداشتی در زنجان از سوی حسینیه اعظم زنجان اختصاص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد جواد غم پرور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: عواید اعیاد شعبانیه با توجه به گسترس ویروس کرونا در استان زنجان از سوی حسینیه اعظم زنجان به تهیه و توزیع لوازم بهداشتی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: از سوی حسینیه اعظم زنجان بیش از 3 هزار بسته بهداشتی تهیه و در اختیار مردم مناطق محروم استان زنجان قرار گرفته است.   این مسئول خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان از قبیل برنامه هفتگی و جشن‌های اعیاد شعبانیه در زنجان تعطیل شده است و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.   رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: با همکاری شرکت خطوط لوله و مخابرات استان زنجان خادمین افتخاری کوچه‌ها و خیابان‌های ضلع جنوبی شهر زنجان را ضد عفونی می‌کنند.   غم‌پرور با بیان اینکه امور بانوان حسینیه اعظم زنجان به دنبال راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک است، افزود: تلاش می‌شود در این زمینه نیز به استان کمک شود.   وی با بیان اینکه همه برنامه‌های مسجد حسینیه اعظم زنجان در ایام تعطیل است، افزود: با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه تحویل سال به صورت مجازی و مستقیم از تلویزیون پخش می‌شود.   این مسئول تصریح کرد: هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدامات لازم را با استفاده از توان خادمین افتخاری این مسجد به کار می‌گیرند.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حسینیه اعظم زنجان اعیاد شعبانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در مدت زمان اجرای طرح، بازرسان بهداشتی بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی را از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، مراکز و اماکن بین راهی، پایانه‌های مسافربری انجام دادند که در این ماموریت‌ها ۵۲ بازرس در قالب ۳۲ گروه بحث نظارت بر وضعیت مراکز و اماکن را عهده دار بوده اند.

 کرابی در ادامه تعداد کلر سنجی‌های انجام شده از آب آشامیدنی را حدود ۸ هزار مورد اعلام کرد و افزود: با تجهیز بازرسان به وسایل پرتابل بررسی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، حدود ۲۴ هزار مورد سنجش و نمونه برداری از ۵۴۰ مورد آب و مواد غذایی مشکوک نیز انجام شده است.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه همچنین اظهار داشت: در مدت زمان اجرای طرح سلامت نوروزی حدود ۱۶۰۰ مورد اقدام قانونی بر علیه متخلفان بهداشتی صورت گرفته که ۱۳۸ مرکز نیز منجر به پلمب شده است.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علاوه بر انجام ۵۱۵ مورد بازدید مشترک با سازمان‌ها و ادارات مرتبط به ۳۶۷ مورد شکایات کتبی حضوری و همچنین از طریق سامانه ۱۹۰ نیز رسیدگی نموده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد