Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت جمعی از دانشجویان و ادوار تشکل‌های دانشجویی، طرح مطالعاتی کتابهار با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق محروم برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه تشکل‌‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت جمعی از دانشجویان و ادوار تشکل‌های دانشجویی طرح مطالعاتی کتابهار برگزار می‌شود.

براساس فراخوان اعلام شده علاقمندان در کتابهار علاوه بر اینکه یک ماه با یکدیگر طعم کتابخوانی را تجربه می‌کنند در پایان طرح ضمن تقدیر از نفرات برتر، تعداد صفحات مطالعه شده ۵ نفر اول، ۵۰ برابر می شود و مبلغی به همان مقدار صرف ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق محروم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان برای ثبت نام تا ۲۸ اسفندماه فرصت دارند و می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به ketabahar99@ در پیام رسان بله مراجعه کنند.

این طرح ۲ فروردین 99 آغاز تا ۳۱ فروردین 99 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان فرهنگ مناطق محروم مطالعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضاب ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کارهای مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.

نورالدین الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6086938

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم