Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

عصر ایران؛ حسن ظهوری ـ کرونا در دورانی ظهور کرده که باور مردم به اپیدمی‌های جهانی ضعیف شده‌است. شاید برای همین است که نمی‌شود به سادگی آن‌ها را قانع کرد حالا وقت مراقبت‌های بیشتر و قرنطینه خانگی است. آدم‌هایی از این دست همواره وضعیت را دشوارتر می‌کنند. چه آن‌هایی که مکا‌ن‌های متبرکه را می‌لیسند و چه آن‌هایی که در چالش جهانی لیسیدن میله اتوبوس‌ها و مترو‌ها و حتی چرخ‌دستی‌های فروشگاه‌ها شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه کرونا خیلی سریع خانه خدا در مکه را تعطیل کرد اما گویا مسلمانان هنوز نمی‌دانند، باید مساجد را هم تعطیل کنند. این تصویری از پایان یک نماز جماعت در کویت است. شیوع کرونا یک خطر جهانی شده‌ و سازمان جهانی بهداشت از آن به عنوان پادمی،‌ یعنی همه گیری جهانی نام می‌برد اما این‌جا در کویت هنوز بیماری باور نشده‌است.

 

بیشتر بدانید: 

تکرار یک حماسه پس از سه دهه؛ تاریخ چگونه تکرار می‌شود (فیلم) آیا بعضی پرستارها، پرستارترند؟ گلایه کسانی که در جنگ با کرونا نادیده گرفته می‌شوند (فیلم) افراط گرایی دینی و لیسیدن حرم؛ آیا کرونا به عقاید دینی احترام می‌گذارد؟ (فیلم)

 

 

لینک کوتاه: asriran.com/00310K

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند امام جمعه اهل سنت از رهن میلیاردی و هزینه سرسام آور اجاره خانه / امام جمعه گرگان: اگر حمایت های آمریکا نباشد، اسرائیل چیزی نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امام جمعه سنندج گفت: این‌روزها افزایش سرسام‌آور و رهن میلیاردی و اجاره خانه‌ زندگی را بر مردم تلخ کرده است.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، ضمن قدردانی از حضور مسئولان و برپایی میزخدمت اظهار داشت: برپایی میز خدمت در مساجد، گامی در جهت خدمت‌رسانی و فرصت مغتنمی است که مسئولان با دغدغه مردم در سطوح مختلف آشنا شوند و بی‌واسطه در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

وی همزمانی بهار دل‌ها با آغاز رویش طبیعت فرصتی برای تحول، تفکر، پیوند دل‌ها و بندگی برای حق‌تعالی گفت: امیدواریم بتوانیم از برکات و فضیلت ماه مبارک رمضان و این فصل جدید بهره‌مند شویم.

امام جمعه سنندج با اشاره به حضور بیش از یک میلیون نفری مهمانان نوروزی در این استان؛ تأمین امنیت مسافران توسط نیروهای نظامی و انتظامی را قابل تقدیر خواند تصریح کرد: امنیت در سراسر استان برقرار و همه مردم در سایه امنیت زندگی کرده و آن را احساس می‌کنند.

وی کردستان را مرکز معنویت، وحدت، عرفان و پرورش هزاران انسان‌های بزرگ، متدین، اولیا، ایمان‌دار و متدین خواند و در واکنش به برخی هنجارشکنی‌ها تصریح کرد: حرمت‌شکنی در ماه مبارک رمضان جایز نیست. رعایت حجاب و حرمت هم‌نوعانمان در جامعه اسلامی الزامی است.

ماموستا رستمی با اشاره به در پیش رو بودن روز قدس؛ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و بیان کرد: این جنایتکاران هیچ ارزشی برای انسانیت قائل نیستند. انتظار می‌رود سازمان ملل قطعنامه‌ای برای محکومیت اسرائیل و آتش بس خونریزی صادر کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عنوان شعار سال، بر ضرورت همکاری و یکپارچگی مسئولان و اقشار مختلف مردم در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» تأکید و اظهار کرد: تحقق شعار سال منشاء سعادت و پیروزی جامعه است، اگر مردم در مسائل اقتصادی و تولیدی مشارکت کنند، یقیناً کشور به سمت ترقی و پیشرفت خواهد رفت که این نیازمند تحصیل، مدیریت، زیرساخت، استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشمندان و کارشناسان است.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: "جهش تولید با مشارکت مردم" سرفصلی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور بوده و باید با تلاش هر چه بیشتر در جهت تحقق شعار سال گام برداریم.

وی با اشاره به ظرفیت مرزهای استان برای صادرات محصولات عنوان کرد: همه ما مخالف قاچاق سازمان یافته و واردات کالاهای غیرمجاز به کشور هستیم و اگر از موادمخدر، قاچاق و اسلحه جلوگیری نشود، خیانت محسوب می‌شود اما فردی که یک یخچال جابجا می‌کند، قاچاقچی نیست.

امام جمعه سنندج در بخش پایانی سخنان خود با انتقاد از افزایش سرسام‌آور رهن و اجاره خانه که زندگی را بر مردم تلخ کرده است، هر گونه فرصت‌طلبی و پول‌های اضافی گرفتن از مستأجران را خیانت و حرام خواند و گفت: متأسفانه میزان ودیعه‌ها به یک میلیارد تومان رسیده است، قشر ضعیف جامعه از کجا تأمین کنند. متمکنین اگر صدها کار خیر و حج هم بروند، مادامی که رحم و عطوفت نداشته باشند و حرمت یک فقیر و نیازمند را نگیرند، ارزشی نخواهد داشت.

ماموستا رستمی با اشاره به فضیلت و اهمیت راز و نیاز در شب‌های قدر؛ مسلمانان را به حضور در مساجد دعوت کرد و ابراز داشت: امیدواریم خداوند متعال امنیت و آسایش کنونی را حفظ و همه ما را از آتش تفرقه و اختلاف دور کند.

تعجب دنیا از الزام‌آور نبودن قطعنامه آتش بس سازمان ملل در غزه

همچنین آنگونه که ایسنا روایت کرده، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز «جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان که با حضور مردم روزه دار در مصلای بزرگ وحدت برگزار شد، اظهار کرد: در تقویم کشورمان، ۱۰ فروردین ۱۳۴۰ سالگرد پیوستن «آیت‌الله سید حسین طباطبایی بروجردی (ره)» به لقاءالله است.

وی با بیان اینکه این عالم فرهیخته از مخالفان حکومت رضاخانی بود، ادامه داد:‌ ایشان سال‌ها در نجف اشرف به تحصیل پرداخت و سپس به کشور بازگشت و در طول زندگی خود مرجع شیعیان جهان اسلام در آن دوران بود و به همین دلیل یکی از شخصیت‌های وارسته به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تأکید بر اینکه یکشنبه ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی» است، ادامه داد: در نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم با رأی عجیب و غیرقابل باور خودشان اتفاقی منحصربفرد را در دنیا رقم زدند که نشانگر علاقه درونی آنها به امام خمینی (ره) و انقلاب بود.

وی با اشاره به برخی تحلیل‌های شخصیت‌ها و سیاست‌مداران جهان در خصوص امام خمینی (ره)، افزود: این شخصیت برجسته که سیدی روحانی با اعتقادات معنوی بود، تحولی بزرگ را در دنیا به وجود آورد و به همین دلایل این روز برای ملت ایران نیز بسیار با اهمیت است.

وی در ادامه از آغاز لیالی قدر از امشب و اهمیت این شب‌ها در نزد مؤمنان سخن گفت و خاطرنشان کرد: دستور قرآن است که می‌گوید در شب قدر درهای بسته باز می‌شود.

نورمفیدی با تفسیر و تبیین سوره‌هایی از کلام‌الله مجید در خصوص شب‌های قدر، گفت: دعا و التماس در این شب‌ها برای بشر بسیار حائز اهمیت است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به اتفاقات و جنایت‌های رژیم غاصب صهونیستی در نوار غزه اشاره کرد و یادآور شد: این برای جهان جای تعجب دارد که پس از مدت‌ها قطعنامه‌ای برای آتش‌بس فوری در نوار غزه اعلام شود ولی این رژیم کودک کش برای اجرای مفاد این قطعنامه ملزم نشده است.

امام جمعه گرگان همه فسادها و گرفتاری‌های عالم را زیر سر آمریکایی‌ها دانست و تصریح کرد: اگر حمایت‌های آمریکا نباشد، «اسرائیل» چیزی نیست و امیدواریم خداوند متعال همه ملت‌های جهان را از شر این رژیم در امان نگه دارد.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889241

دیگر خبرها

  • آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • انتقاد تند امام جمعه اهل سنت از رهن میلیاردی و هزینه سرسام آور اجاره خانه / امام جمعه گرگان: اگر حمایت های آمریکا نباشد، اسرائیل چیزی نیست
  • (تصاویر) ۸ جاده مرگبار جهان؛ اگر ادعای رانندگی دارید بفرمایید!
  • از رفت و آمد رییس سابق تا محرومیت دو ساله/ چالش بزرگ در سال جدید
  • رئیسی: مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • ایستادگی مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ۱۰ چالش کلیدی میان چین و آمریکا در ۲۰۲۴