Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول هاشمیان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مجموعه مدیریت ناژوان برای جلوگیری از بروز حوادث در چهارشنبه آخرسال، اظهار داشت: به همین منظور روز سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری تمام معابر اصلی و ورودی های ناژوان بسته خواهد شد.

وی با اشاره به بستن راه های فرعی و دسترسی های محلی به ناژوان هم تصریح کرد: این اقدام نیازمند حکم از مراجع انتظامی است و شهرداری اختیاری برای بستن این مسیرها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: از یک هزار و 200 هکتار عرصه ناژوان فقط ۳۰۰ هکتار آن یعنی ۳۰ درصد، در اختیار شهرداری اصفهان است و با کسر بخشی از رودخانه زاینده رود در این محدوده، ۵۵۰ هکتار از مجموعه ناژوان جزو اراضی و املاک مردم به شمار می رود و شهرداری در این بخش نمی تواند ممنوعیتی برای تردد کشاورزان و اهالی ایجاد کند. ضمن اینکه حدود هزار واحد مسکونی در این محدوده وجود دارد و عملاً چنین کاری امکان پذیر نیست.

وی اظهار کرد: با این وجود گشت های شهرداری در روز چهارشنبه سوری در همه بخش های ناژوان برای پیشگیری از بروز آتش سوزی یا حوادث ناشی از چهارشنبه سوری فعال خواهد بود و نظارت خواهند داشت.

هاشمیان با اشاره به محدودیت های اعمال شده برای مجموعه ناژوان با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: همه بخش های تفریحی و گردشگری ناژوان حداقل تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ تعطیل است و تنها بخش فضای سبز در اختیار شهروندان است که برای توقف شیوع ویروس از همشهریان درخواست می کنیم تا زمان رفع این مشکل، از حضور در این بخش هم خودداری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلی بخش های تفریحی ناژوان، شیفت های نوروزی همکاران ما در مجموعه هم به بازدید و نظارت محدود شده است.

کد خبر 4879204

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک جنگلی ناژوان حوادث چهارشنبه سوری ویروس کرونا بوشهر ایلام ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهراه هرات کابل مسدود شد

 در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل، بخش‌هایی از شاهراه هرات - کابل بسته شده است و ده‌ها ماشین و صدها مسافر در دو طرف شاهراه گرفتار شده اند.

در چند روز اخیر سیل، مسیرهای ارتباطی را در بسیاری از ولایت‌ها بسته‌ است.

هواشناسی افغانستان برای فردا نیز هشدار وقوع سیلاب در چندین ولایت افغانستان ۲ادر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مسدود شدن دو محور در شرق هرمزگان
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • خبر‌های رسانه بیست وهفتم فروردین
  • شاهراه هرات کابل مسدود شد
  • محور دارزین _ دهبکری مسدود شد
  • نوسازی و به‌روزرسانی ابزارهای اطلاع‌رسانی عرصه ناژوان در نوروز ۱۴۰۳
  • مسدود شدن محور روستایی شهرک عشایری مهر دشت بخش درح
  • دولت عراق آسمان این کشور را مسدود کرده است
  • بازدید ۳۱۵ هزار نفر از مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۳