Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اجرای طرح گام بانک مرکزی برای تأسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز تولید صنایع‌دستی به‌منظور رفع بخشی از مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی خبر داد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ اجتماعی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علی‌اصغر مونسان با اشاره به تصویب طرح تعویق سه ماهه اقساط تسهیلات، حق بیمه کارفرمایی، مالیات و قبوض حامل‌های انرژی برای تأسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز تولید صنایع‌دستی که چند روز پیش اعلام‌ شده بود، در خصوص مصوبه جلسه کارگروه مدیریت آثار و پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: در این جلسه مصوب شد تا طرح گام (گواهی اعتبار مولد) برای تأسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز تولید صنایع‌دستی نیز اجرا شود تا بخشی از معضل سرمایه در گردش آن‌ها که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: چند ماه پیش، طرح گام (گواهی اعتبار مولد) به‌منظور رفع بخشی از مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی توسط بانک مرکزی پیشنهاد داده‌شده بود که در شورای پول و اعتبار مورد تأیید قرار گرفت. با شیوع ویروس کرونا و متضرر شدن کسب‌وکارها این طرح به صنعت گردشگری و صنایع‌دستی نیز اختصاص پیدا کرد.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: صاحبان تأسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز تولید صنایع‌دستی که علاقه‌مند هستند از این طرح استفاده کنند، توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به بانک‌ها معرفی و با تضمین بانک، گواهی اعتبار دریافت می‌کنند؛ به‌این‌ترتیب در زنجیره ارزش، اوراق بهادار جای پول نقد را می‌گیرد.

وی بیان کرد: گواهی اعتبار مولد به‌عنوان ابزاری بازار محور و باقابلیت نقل‌وانتقال در بازارهای پول و سرمایه در کنار سایر ابزارهای موجود، تسهیلات جدیدی را برای تأمین اعتبار این بخش‌ها و رونق تولید فراهم می‌کند.

تغییر رویکرد تلویزیون در نمایش "گردشگری"/ "ناخونک" سریال نوروزی و "نوروز شما" برنامه تحویل سال شبکه شماگردشگری دریایی نوروزی متوقف شددستورالعمل شماره 2 پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در اماکن و تاسیسات گردشگری ابلاغ شدفعالان گردشگری مشمول طرح تعویق 3ماهه اقساط تسهیلات شدند

انتهای پیام/

R1356/P/S2,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گردشگری و صنایع دستی تأسیسات گردشگری سرمایه در گردش گواهی اعتبار ویروس کرونا طرح گام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی در کرمانشاه/ ۵۵ واحد تشویق شدند 

معاون گردشگری استان کرمانشاه از اجرای بیش از ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان کرمانشاه خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، وحید امیری امروز _سه شنبه هفتم فروردین _ اظهار کرد: از بیست‌وچهارم اسفند تا پایان ششم فروردین بیش از ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی کرمانشاه انجام شده است.

وی افزود: از این آمار ۹۶۱ فقره مربوط به بازدید از تأسیسات گردشگری و بیش از ۵۴۰ فقره هم مربوط به بازدید از سرویس‌های بهداشتی است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: در بحث بازدید از تأسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و پذیرایی، برای ۵۵ واحد که خدمات مطلوبی به میهمانان نوروزی ارائه می‌دادند گواهینامه تشویقی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای ۱۳۰ واحد متخلف تذکر و برای ۲۲ واحد دیگر نیز اخطار کتبی و برای ۵ واحد نیز که به اخطارها بی‌توجه بودند، حکم تعلیق صدور مجوز تا اطلاع ثانوی صادر شد.

کد خبر 739489

دیگر خبرها

  • دولت مردان سرمایه در گردش بنگاه های تولیدی را تامین کند
  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • اجرای جشن ملی نوروزگاه، فرهنگهای مختلف را معرفی می کند
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • گردشگری می‌تواند اقتصاد کرمانشاه را متحول کند
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • تعرفه برق تأسیسات گردشگری تعیین شد
  • اجرای ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی در کرمانشاه/ ۵۵ واحد تشویق شدند 
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا