Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر حمیدرضا رحیمی افزود: بیشتر افزایش‌ مبتلایان به کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی مربوط به مسافرانی است که به مشهد آمده اند و یا مشهدی‌هایی است که از سفر برگشته‌اند.

وی اضافه کرد: ۸۰ درصد آحاد جامعه ممکن است مبتلا به ویروس کرونا بوده اما بی‌علامت باشند و اگر رفتار نادرست در ترددهای پرتکرار شکسته نشود وضعیت، قرمزتر و نگران‌کننده‌تر از قبل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول کارگروه اطلاع‌رسانی عمومی بیماری کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مهمترین رکن در کنترل و درمان بیماری کرونا شکستن چرخه انتقال این ویروس و بهترین راه آن در خانه نشستن و عدم ارتباطات حضوری و فیزیکی مردمی است از این رو در این شرایط سخت از مردم تقاضا داریم ضمن پرهیز از تردد غیرضروری و همچنین لغو سفرها و دید و بازدیدهای نوروزی حداقل به مدت دو هفته همکاری کنند تا این وضعیت پایان یابد.

رحیمی افزود: در آستانه شب چهارشنبه پایان سال از مردم می‌خواهیم که در این شب از هر گونه تجمع خودداری کنند تا مشکلاتمان با وجود کمبود امکانات درمانی افزون‌تر از گذشته نشود.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  با اضافه شدن ۱۴۳ مورد ابتلای جدید تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی به ۵۶۸ نفر رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خراسان رضوی درمان بیماری مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول رسانه ای پویش قرآنی ( خدا میگه) گفت: بیش از ۲ هزار اثر از مدارس سراسر استان خراسان رضوی به این پویش ارسال شده که در این مراسم از دختران دانش آموز منتخب تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام صاحب الزمانی افزود: پویش «خدا میگه» به همت مرکز نوجوانه‌ی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: نوجوانان در این پویش با انتخاب یک آیه از قرآن کریم و توضیح آن آیه در قالب یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای در این مسابقه شرکت کردند.

 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم