Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@06:59:24 GMT

خاطره عجیب وین رونی از کریس رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۵۳۸۸

خاطره عجیب وین رونی از کریس رونالدو

وین رونی می‌گوید با تعریف خاطره‌ای از خوردن فست‌فود با کریستیانو رونالدو در زمان حضور او در منچستریونایتد می‌گوید کریستیانو همیشه مراقب رژیم غذایی خود نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی همیشه به عنوان فوتبالیستی با فیزیک بدنی استثنایی و آمادگی بدنی مثال‌زدنی شناخته می‌شده که علاوه بر تمرین‌های سخت و فشرده، برای رژیم غذایی خود هم اهمیت زیادی قائل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی حالا وین رونی ، همبازی سابق رونالدو در منچستریونایتد می‌گوید کریستیانو همیشه هم به رژیم غذایی خود تا این حد اهمیت نمی‌داده. برای مثال رونی با ذکر یک خاطره می‌گوید او پیش از یکی از بازی‌های منچستریونایتد با رونالدو به یک فروشگاه فست‌فود رفته و فست‌فود خورده است.

رونی در سال ۲۰۰۴ و ۱۲ ماه بعد از پیوستن رونالدو به یونایتد از اسپورتینگ لیسبون به شیاطین سرخ پیوست و بعد از آن تا مدتها رونالدو را با اتوموبیل خود به محل تمرینات یونایتد می‌رساند. رونی می‌گوید شبی را به خاطر می‌آورد که او به درخواست رونالدو او را به یک فروشگاه فست‌فود فروشی برده تا او بتواند لاغر بودنش را جبران کند.

وین رونی در این باره گفت:

“من و کریستیانو اوایل که من یونایتدی شده بودم با هم به تمرینها و بازی‌ها می‌رفتیم. یادم هست یک شب که فردایش بازی داشتیم جلوی یک فروشگاه فست‌فود توقف کردم چون رونالدو می‌خواست کلی فست‌فود بخورد. کریستیانو می‌خواست وزن اضافه کند چون آن موقع خیلی لاغر بود”.

رونالدو این روزها به خاطر رژیم غذایی سالم و تمرینات فشرده و سخت خود معروف است و می‌خواهد با این اقدامات، دوران فوتبالی خود را هر چه طولانی‌تر کند. رونی می‌گوید حرفه‌ای‌‌گری این روزهای رونالدو را استثنایی می‌داند. او در این باره گفت:

” نمی‌دانم کریستیانو این روزها با چهار بچه چطور می‌تواند این قدر عالی تلاش کند. من با اینکه بدنی به خوبی رونالدو ندارم ولی همین الان می‌توانم هر روز تمرین کنم و می‌توانم ۹۰ دقیقه بازی کنم. فعلا از نظر بدنی نگرانی ندارم و روزی که از این بابت نگران شوم فوتبال را کنار می‌گذارم”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وین رونی تیم ملی انگلیس کریستیانو رونالدو وین رونی یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر رژیم غذایی وین رونی فست فود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است

به گزارش ورزش سه، محمد آل الشیخ، سخنگوی رسمی سابق فدراسیون فوتبال عربستان، از آنهایی که خواستار طرفداری از کریستیانو رونالدو، کاپیتان باشگاه النصر، بودند، انتقاد کرد.

کمیته انضباطی رونالدو را برای توضیح در خصوص ماجرای اخراجش مقابل الهلال در نیمه نهایی سوپرجام عربستان احضار کرده بود.

شیخ در حساب توییتر خود نوشت: «کریستیانو رونالدو قبل از آمدن به عربستان سعودی در پرتغال، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا بازی می‌کرد. جایی که هیچ هوادار و مسئولی جرأت نمی‌کرد از رقبای خود حمایت کند. بس است. رونالدو مانند هر بازیکنی در برابر قانون یکسان است. او حق و حقوق خود را دارد.»

رونالدو پس از درگیری با علی البلیهی، مدافع الهلال، کارت قرمز دریافت کرد که اولین کارت قرمز ستاره پرتغالی در ورزشگاه‌های عربستان از زمان پیوستن به العالمی است.

دیگر خبرها

  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی: پارتی‌بازی در کار نیست
  • پیرس مورگان: کریستیانو رونالدو می‌توانست برای آرسنال در هر فصل بالای 25 گل بزند!
  • اتفاق بی‌سابقه برای مسی و رونالدو | آمارسازان محروم از جام
  • اتفاق عجیب؛ کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی!
  • نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است
  • کریستیانو رونالدو نقره داغ می‌شود!
  • کاماوینگا: سطح مسی از هر بازیکنی بالاتر است؛ همه این موضوع را قبول دارند
  • کریستیانو رونالدو در آستانه محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی