Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، معاون مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: به منظور تعویض و نصب شیرآلات و قطعه فرسوده لوله 300 میلیمتری مجتمع آبرسانی شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه به مخزن 10 هزار مترمکعبی لاهیجان در محدوده روستای نخجیرکلایه، آب شرب 28 هزار خانوار روستایی شرق گیلان در شهرستان های آستانه اشرفیه، لاهیجان و لنگرود بهمراه خیابان های گلستان شهر لاهیجان از عصر دیروز بطور موقت قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشید علیپور افزود: با تلاش دو تیم فنی ماهر و بکارگیری تمامی امکانات پشتیبانی، بامداد امشب با آبگیری مخزن 10 هزارمترمکعبی نخجیرکلایه، آب شرب این تعداد خانوار وصل شد.
  وی تصریح کرد: در این عملیات علاوه بر هموار شدن وضعیت آب آشامیدنی این خانوارها، از هدر رفتن بیش از 15 لیتر بر ثانیه آب شرب سالم و بهداشتی نیز جلوگیری شد.
  بنابراین گزارش؛ مجتمع آبرسانی شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه بعنوان یکی از بزرگترین مجتمع های آبرسانی روستایی کشور تامین کننده آب شرب بیش از 180 روستای نواحی شرقی گیلان است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خانوار روستایی شرکت آب و فاضلاب معاون آب لاهیجان آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان

اسماعیل پورحسن، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان لاهیجان گفت: در راستای حفظ و مرمت آثار تاریخی، پروژه کف‌سازی خانه محصصی با همکاری شهرداری آغاز شده است.

او افزود: متراژ این پروژه ۱۵۵متر و برآورد هزینه انجام شده بالغ بر۲۰۰ میلیون تومان است.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان لاهیجان تصریح کرد: قبل از این پروژه نیز پروژه کف‌سازی کوچه محصصی به متراژ ۸۰۰ متر در دستور کار قرار گرفته بود که به اتمام رسید و برای انجام آن حدود ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

خانه بهرام محصصی واقع در میدان چهار پادشاهان شهر لاهیجان در سال ۱۳۸۴ و با شماره ۱۴۹۸۶ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید و قدمت آن بر اساس کارشناسی‌ها به دوره قاجار باز می‌گردد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان