Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@02:24:53 GMT

بیش از ۴۰ محموله اقلام بهداشتی وارد کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۵۷۴۹

بیش از ۴۰ محموله اقلام بهداشتی وارد کشور شد

«مهرداد جمال ارونقی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره محموله‌های ترخیص‌شده از فرودگام امام خمینی (ره) توضیح داد: از ابتدای اسفند تا کنون بیش از ۳۰ محموله از کشور چین وارد شده که شامل دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، کیت تشخیص، ماسک، ژل ضد عفونی، پد الکلی، دستکش، لباس ایزوله، انواع دارو جهت مقابله با کرونا، تیوپ نمونه‌گیری و عینک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی این اقلام به صورت هوایی وارد کشور شده و با حمل یکسره و هماهنگی با وزارت بهداشت از گمرک امام خمینی (ره) ترخیص شده است.
ارونقی با اشاره به محموله دیگری که از سازمان جهانی بهداشت وارد کشور شده، افزود: این محموله شامل  عینک، گان، لباس و کیت و سایر اقلام مرتبط در تاریخ ۱۲ اسفند از طریق گمرک امام خمینی ترخیص شده است.
معاون فنی گمرک ادامه داد: همچنین محموله دیگری شامل لباس و ماسک از کشور فرانسه و چهار محموله از یونیسف در این مدت ترخیص شده که کلیه اقلام مربوطه در ارتباط با کنترل و مقابله با ویروس کرونا بوده است.

برچسب‌ها شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گمرک جمهوری اسلامی ایران چین سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گمرک جمهوری اسلامی ایران چین سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فرانسه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گمرک جمهوری اسلامی ایران چین سازمان جهانی بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امام خمینی ترخیص شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی رییس شبکه دامپزشکی درگزگفت: این محموله ۲۰ تنی موی بز از طریق مرز لطف آباد و از مبدأ کشور ترکمنستان وارد کشور شد تا پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز بهداشتی- قرنطینه‌ای به مقصد کشور چین از طریق پایانه مرزی شهید رجایی بندرعباس ترانزیت شود.
دکتر حامد شمس افزود: روزانه فرآورده‌های خام دامی جهت مقاصد مختلف وارد کشورمان می‌شود و توسط همکاران دامپزشکی مستقر در پست قرنطینه دامی بررسی می شودتا مجوز‌های بهداشتی و قرنطینه‌ای لازم را اخذ شود.

او گفت: دامپزشکی در کنار صدور مجوز، ضدعفونی تریلر‌های ورودی به کشور را نیز جهت پیشگیری از ورود عوامل بیماریزا به عهده دارد.

دیگر خبرها

  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • واردات نامرئی خودرو
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز
  • تسریع در روند ترخیص داروها از گمرک/ دپوی سه ماهه سرُم