Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@12:18:11 GMT

کرونا صنایع آذر آب اراک را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۵۷۸۷

کرونا صنایع آذر آب اراک را تعطیل کرد

نایب‌ رییس شورای کارگری شرکت صنایع آذرآب گفت: این واحد تولیدی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا فعالیت خود را تا ۲۹ اسفندماه تعطیل کرد.

به گزارش برنا از اراک ، جواد صابری ، افزود: در صورت گسترش و یا تداوم شرایط موجود امکان تعطیلی شرکت صنایع آذرآب تا پایان تعطیلات نوروز نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: شمار نیروهای شرکت صنایع آذرآب نسبت به دیگر واحدهای تولیدی زیاد است و تعدادی از این نیروها نیز دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و باید تحت هر شرایط از شیوع این ویروس به داخل شرکت جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب‌رییس شورای کارگری شرکت صنایع آذرآب در خصوص حقوق و معوقات این واحد تولیدی نیز گفت: عیدی کارکنان هفته گذشته پرداخت شد اما حقوق بهمن‌ و اسفندماه جاری پرداخت نشده است.

صابری اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا فعالیت شرکت صنایع آذرآب را تحت تاثیر قرار داده به طوری که نیروهایی که برای نصب به واحدهای پتروشیمی و پالایشگاهی اعزام شده‌اند، با دستور شرکت، کار را تعطیل کرده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک آذر آب شرکت صنایع آذرآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد

بر اساس ابلاغیه دستیار ویژه وزیر صمت، ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۳ در سامانه جامع تجارت الزامی شد. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم،  در نامه لطفی زاده آمده است: نظر به ضرورت برنامه ریزی برای تأمین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز کشور شایسته است دستور فرمائید برنامه ماهیانه واحدهای تولیدی به صورت خوداظهاری برای سال 1403 حداکثر تا تاریخ 1402/11/20 در سامانه جامع تجارت و در چارچوب دستورالعمل پیوست درج و بر اساس عملکرد سال‌های 1400، 1401 و 1402 و پروانه بهره برداری هر واحد و برنامه کلان تولید هر کالا در کشور برنامه ثبت شده را ابتدا از سوی ادارات کل استان و سپس از سوی دفاتر تخصصی تأیید تا ملاک عمل برای سال 1403 قرار گیرد بدیهی است ادارات کل استانی و دفاتر تخصصی متعهد به نظارت بر اجرای تعهدات واحدهای تولیدی هستند.

 

برای مشاهده راهنمای ثبت برنامه تولید در سامانه جامع تجارت اینجا را کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • امسال ۴ هزار واحد تعطیل و نیمه فعال احیا می شود