Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@01:45:34 GMT

جایگاه‌های عرضه سوخت روزانه ضدعفونی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۶۰۰۱

به گزارش اکوفارس، پیرو دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اطلاعیه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به‌منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی مراجعان و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت، بعضی از مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به‌ویژه در استان‌های پرخطر مرتب و روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود به‌منظور حفظ سلامت عموم مردم، رانندگان و کارکنان جایگاه‌ها و قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، همه اپراتورهای جایگاه‌های عرضه سوخت موظف‌اند سوختگیری را به دست خود انجام دهند، در غیر این صورت دستکش و مواد ضدعفونی در دسترس رانندگان برای سوخت‌گیری قرار دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد

 مسعود محمدیان گفت: در طرح تشدید نظارت که از ۱۸ اسفند آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت، ۴۶ اکیپ نظارتی طی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان تهران بیش از ۴۶ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی مشکوک کشف و جهت نمونه برداری و تعیین تکلیف ضبط موقت گردید و ۸۱ هزار کیلوگرم  فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف با حکم قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

او با بیان اینکه سلامت غذایی مردم خط قرمز دامپزشکی است، افزود: پرونده ۳۲ واحد متخلف به مراجع قضایی ارجاع و  ۱۰ واحد صنفی پلمب شد.

محمدیان ادامه داد: در پی اجرای طرح تشدید نظارت‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان در استان تهران، اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی از بیش از ۶ هزار مرکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید کردند.

رئیس سازمان دامپزشکی از شهروندان استان تهران درخواست کرد که ضمن تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز از مراکز مجاز و مورد تایید دامپزشکی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۲ جهت پیگیری اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره