Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون گردشگری و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی از پلمب ۷ واحد گردشگری استان به علت عدم رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت در مقابله با بیماری کرونا، خبر داد.

احمد حمزه زاده در این خصوص گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در تاسیسات گردشگری که در ستادهای ملی و استانی مصوب شده است، ضمن نظارت دقیق و مستمر تیم‌های نظارتی بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن، برخورد لازم با واحدهای متخلف نیز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: طی روزهای ۱۵ الی ۲۴ اسفندماه ۹۸ ، بیش از ۱۵۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان اعم از هتل، هتل آپارتمان، سفره خانه و ... توسط اکیپ‌های نظارتی تلفیقی انجام‌شده است.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای نظارتی که در روزهای مذکور از تأسیسات گردشگری استان به عمل آمده، ۷ واحد گردشگری به علت رعایت نکردن پروتکل‌های وزارت بهداشت در راستای مقابله با بیماری کرونا پلمب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، حمزه زاده در خاتمه، خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از تداوم هرگونه اعمال غیر بهداشتی و تهدید سلامتی مردم، طی بازدیدهای انجام گرفته ۲۰ مورد اخطار کتبی صادر شد، در این راستا همشهریان محترم نیز می توانند در صورت داشتن شکایت از واحدهای گردشگری، با شماره های ۳۵۵۴۶۰۴۰ و ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس عدم رعایت بهداشت گردشگری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، از دو هزار و ۱۵۴ واحد صنفی پوشاک بازرسی شده و تعداد ۲۱۸ پرونده تعزیری تشکیل شده است.

 

محسن صیادی افزود: در این مدت چهار واحد صنفی پوشاک نیز به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت پلمب شده است.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان