Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:32:32 GMT

سه ایستگاه تب سنجی در ورودی دشتی راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۶۲۰۴

سه ایستگاه تب سنجی در ورودی دشتی راه اندازی می شود

عبدالله نادری روز  یکشنبه در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان دشتی افزود: باتوجه به زمان برداشت گندم باید در هنگام ورود کمباین‌ها به شهرستان تب سنجی و اقدامات پیشگیرانه برای بیماری کرونا توسط کمباین داران انجام شود.

وی از اقدامات بسیارخوب شهرداران، دهیاران و نیروهای بسیج و انتظامی در ضد عفونی وگند زدایی نقاط پر تردد شهرستان قدردانی کرد و  از همه رسانه های گروهی و تاثیر گذار خواست با دادن اطلاعات لازم بهداشتی  از التهاب و ایجاد نگرانی بی مورد و پخش شایعات بی اساس خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتی تاکید کرد: از همه شهروندان می خواهم در ایام نوروز برای پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی خود وشهروندان  از پذیرش مهمان نوروزی خودداری کنند تا زنجیره‌ای انتقال توسط مهمانان نوروزی به  این بیماری به شهرستان سرایت نکند.

نادری افزود: چند کارگاه تولید ماسک در دشتی راه اندازی شده  و بیش از ۱۰ هزارماسک در هفته اول تولید شد که اولویت توزیع این ماسک‌ها با دستگاه‌های خدمت رسان و بیماران خاص در سطح شهرستان است.

فرمانداردشتی از همه دستگاههای اجرایی خواست طرح دور کاری کارکنان را با جدیت اجرا کنند تا از حضور بی مورد و تردد غیر ضرورکارکنان ادارات  در سطح شهرها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: با همکاری اداره راهداری و حمل نقل شهرستان نحوه کارکر باربری های شهرستان برای حمل و توزیع مواد غذایی بررسی و از تردد غیر ضرورکامیونها جلوگیری خواهد شد.

نادری گفت : تمام مراکز تفریحی، پارکها ، بوستانها ، زمین های چمن مصنوعی، سالن های ورزشی  این شهرستان تعطیل است و شهرداران و دهیاران و اداره ورزش وجوانان باید از ورود افراد به پارک‌ها و اماکن عمومی ورزشی ممانعت کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرستان دشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرستان دشتی ویروس کرونا شهرستان دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی اظهار داشت: طرح نور از هفته قبل همزمان با سراسر کشور در شهرستان دشتی هم شروع شد.

فرماندار دشتی افزود: بازخورد طرح در شهرستان خوب بوده و رضایت مندی خوبی در بین مردم ایجاد کرده است.

بحرانی اضافه کرد: مردم همراهی خوبی در اجرای این طرح داشتند.

وی تصریح کرد: در زمینه عفاف و حجاب، اصلاح فضای جامعه دغدغه همه مردم است.

بحرانی اضافه کرد: در اجرای قانون عفاف و حجاب همه دستگاه‌ها باید به وظایف قانونی خود عمل کنند.

کد خبر 6083740

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • همه دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند