Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سردار حسین مصطفی پور ظهر امروز در حاشیه اعزام نیروی‌های امدادی به دانشگاه علوم پزشکی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام پزشکیاران تیپ میرزا کوچک خان سپاه برای کمک به پرستاران و پزشکان کادر درمانی استان اظهار کرد: با توجه به کمبود کادر درمانی در بیمارستان‌های استاد به دلیل شیوع و فراگیری و ویروس کرونا مقرر شد پزشکیاران تیپ میرزا کوچک خان و سپاه با حضور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به کمک پرستاران و پزشکان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اذعان به اینکه تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان همواره در کنار کادر درمانی استان بوده است، گفت: در مرحله قبلی اعزام پزشکیار به بیمارستان‌های استان ۳۰ نفر پزشکیار به دانشگاه علوم پزشکی و ۳۵ نفر به بیمارستان تأمین اجتماعی استان اعزام شدند.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اعزام گروه دوم پزشکیاران این تیپ به دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در این مرحله ۱۰۰ نفر از پزشکیاران در بیمارستان‌های شهید انصاری رودسر، بیمارستان امینی لنگرود، بیمارستان کوثر آستانه‌اشرفیه، رسول اکرم رشت و پیروز لاهیجان در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

مصطفی پور لازمه کنترل ویروس کرونا را همدلی و وحدت میان مسؤولان و نهادهای مختلف استان گیلان دانست و بیان کرد: تیپ میرزا کوچک خان همیشه در کنار کادر درمانی استان بوده و تاکنون ۱۶۵ نفر از پزشکیاران و بهیاران تیپ میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی اعزام شدند.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تیپ میرزا کوچک خان کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد درحاشیه بازدید رییس دانشگاه از بخش‌های مختلف بیمارستان صحرایی این دانشگاه گفت: این بیمارستان با ظرفیت ۴۵ تخت بستری، اتاق‌های عمل، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری، داروخانه و csr تجهیز شده است.

دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی افزود: گروه‌های بهداشتی و درمانی مورد نیاز این بیمارستان نیز تعیین شده است که در صورت نیاز پس از فراخوان در محل خدمت خود حاضر می‌شوند.

وی افزود: بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد سازه‌ای بسیار سنگین دارد که در صورت نیاز به مدت طولانی می‌تواند همانند یک بیمارستان به آسیب دیدگان در مناطق مختلف خراسان رضوی و یا دیگر مناطق کشور خدمات رسانی کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: علاوه بر این پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی، اتوبوس آمبولانس‌ها و موتورلانس‌ها نیز از ظرفیت مناسبی برای امداد رسانی برخوردار است و در ایام مناسبتی و یا در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه به گروه‌های هدف خدمت رسانی می‌کنند.

دکتر محمود شبستری رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در محل استقرار بیمارستان صحرایی و  بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان در جریان اقدامات و آمادگی تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی و درمان دانشگاه قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • یک جنایت و چند روایت؛ بالاخره چه کسی میرزا کوچک‌خان را کشت؟
  • بالاخره چه کسی میرزا کوچک‌خان را کشت و سرش را به تهران برد؟
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • راه اندازی بخش تصویربرداری پزشکی بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان