Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:47:45 GMT

ترکیبی متفاوت در سینمای کمدی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۶۳۰۲

ترکیبی متفاوت در سینمای کمدی

سارا بهرامی، ویشکا آسایش، ستاره اسکندری و مونا فرجاد که نوید یک ترکیب‌ متفاوت و دیده نشده را در سینمای کمدی می‌دهند به عنوان گروه اصلی بازیگران زن در فیلم سینمایی چپ، راست حضور دارند.


نخستین تصویر از گریم این بازیگران در حالی منتشر شد که فیلمبرداری فیلم چپ، راست به دلیل شیوع ویروس کرونا همچنان متوقف است و ضبط چند سکانس پایانی این اثر پس از بازگشت به شرایط عادی از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز در رسانه‌ها اعلام شده بود رامبد جوان، پیمان قاسمخانی، سروش صحت و حامد محمدی در این پروژه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

برچسب‌ها سارا بهرامی پیمان قاسم خانی تولید فیلم رامبد جوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سارا بهرامی پیمان قاسم خانی تولید فیلم رامبد جوان سارا بهرامی پیمان قاسم خانی تولید فیلم رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسین باباپور؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک‌دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع موادمخدر می کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی موادمخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر "شیشه"

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، 6 کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • گل دوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)
  • (عکس) هانی رامبد به هادی چوپان انگیزه داد