Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع هلندی قرمز‌ها از رویای خود برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می گوید.

طرفداری- لیورپول با 25 امتیاز اختلاف با منچسترسیتی در صدر جدول قرار دارد و تنها به 2 برد نیاز دارد تا پس از 30 سال به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برسد.

به گزارش دیلی میل، فن دایک کار خود را در هلند و در باشگاه خرونینخن آغاز کرد و سپس به سلتیک و پس از آن به لیگ برتر انگلیس و باشگاه ساوتهمپتون پیوست و در نهایت  با انتقالی رکوردشکن به لیورپول پیوست و اکنون اذعان می کند که هدفش از آمدن به انگلستان و لیگ برتر، کسب جام‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن دایک در این رابطه می گوید:

وقتی برای اولین بار به اینجا (انگلستان) آمدم، می خواستم تا فاتح همه چیز شوم. شما به عنوان بازیکنی در باشگاه لیورپول خواستار این هستید تا در برای فتح همه جام ها رقابت کنید، حال این جام می تواند کارابائو کاپ باشد یا می تواند جام حذفی باشد. با این حال کاملا بدیهی است که شما خواستار این هستید تا لیگ برتر را برای این باشگاه به ارمغان بیاورید. مدت زیادی است که لیورپول عطش زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر حتی از زمانی که من هنوز متولد نشده بودم نیز دارد. اما همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز رویای من بود که به حقیقت پیوست، بنابراین اگر بتوانیم قهرمان لیگ برتر انگلیس هم بشویم، دیگر همه چیز رویایی خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی در لیگ برتر لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز که در این مسابقه بریس کرد موفق به شکست شفیلدیونایتد رده بیستمی شد.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم