Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی و موافقت ستاد مقابله با کرونا مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.

پلیس راهور در ایام گذشته سعی نمود خدمات خود به هموطنان را با رعایت اصول بهداشتی در مراکز شماره‌گذاری ارائه نماید. اما برای پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان، مقرر گردید مراکز شماره‌گذاری سراسر کشور از مورخ ۹۸/۱۲/۲۶ تا اطلاع ثانوی تعطیل و هیچگونه خدماتی ارائه نگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین هموطنان عزیز می‌توانند خدمات مربوط به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک را به فرصت مناسبی در سال آینده موکول نمایند.

در پایان با توجه به پویش «در خانه بمانیم»، پلیس راهور نیز در حمایت از این پویش به پرهیز سفرهای غیرضروری تاکید نموده و تقاضا می‌نماید به لحاظ کاهش بار ترافیک در معابر، بعضاً با افزایش سرعت از سوی تعداد معدودی از رانندگان مواجه هستیم که زمینه ساز حوادثی از قبیل واژگونی‌ها و یا تصادفات سهمگین را فراهم می‌سازد. بنابراین توصیه پلیس به رعایت مقررات، بخصوص دراین ایام از سال برای حفظ سلامتی و ایمنی هموطنان عزیز می‌باشد.

کد خبر 4879264

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور شماره گذاری خودرو ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران آموزش مکمل شهر تهران احتکار نوروز محسن هاشمی آتش نشانی قوه قضاییه نیروی انتظامی روز درختکاری ضدعفونی دستگیری سارق مراکز شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد

سرهنگ شهرکی گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و جاری شدن روان آب‌ها محور فرعی کلاله گنبد کاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: هموطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

شهرکی گفت: به محض بازگشایی محور در خصوص تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است