Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: کنترل ورودی‌های استان مسئله‌ای است که باید بیشتر کارشناسی شود.

دکتر سید موسی خادمی امروز در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: سازمان بهداشت جهانی راه‌حل جامع را چهار اقدام از جمله ردیابی و غربالگری، جلوگیری از ازدحام جمعیت (فاصله اجتماعی)، رعایت نکات بهداشتی، قرنطینه کردن و کنترل شهرها اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در استان غربالگری و شناخت بیماران مبتلا و درمان این ویروس، همچنین در راستای جلوگیری از ازدحام جمعیت، تعطیلی بازار و هشدارهای جدی به مردم در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و ماندن در خانه از جمله اقداماتی بود که صورت پذیرفته و می‌توان گفت به سه راه حل اولی بهداشت جهانی توجه جدی شده است.

 استاندار لرستان با اشاره به اینکه در بحث قرنطینه کردن شهرها یا کنترل ورودی‌ها باید بررسی بیشتری کرد، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی ما تحت اختیار مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و دانشگاه علوم پزشکی اقدام می‌کنند.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به روند افزایش شیوع بیماری کرونا ویروس، استان در وضعیت مطلوبی نیست؛ از این‌رو مردم باید توجه جدی‌تری به مسائل بهداشتی داشته و در خانه‌های خود بمانند.

دکتر خادمی اضافه کرد: در جلسه شب گذشته به تعطیلی تمام صنوف بازاری به‌جز فروشگاه‌های مواد غذایی، بهداشتی و دارویی تأکید شد که طبق گزارش ارائه شده کسبه و بازاریان محترم همکاری خوبی داشته‌اند.

 وی بیان کرد: از این‌رو با توجه به اینکه بازار و ادارات به‌صورت تعطیل درآمده‌اند مردم با دغدغه کمتر و آسودگی خاطر بیشتر می‌توانند در خانه‌ها بمانند تا این ویروس را شکست دهیم.

 استاندار لرستان با بیان اینکه بیش از یک میلیون از مردم در استان غربالگری شده‌اند، افزود: مردم سعی کنند که اطلاعات درستی از خود ارائه دهند تا کار بهتر و دقیق‌تر پیش رود.

 وی ادامه داد: مجموعه درمانی استان تجهیزات خوبی برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس دارند.

 مقام عالی رتبه استان با بیان اینکه کنترل ورودی‌های استان مسئله‌ای است که باید بیشتر کارشناسی شود، خاطرنشان کرد: افرادی هستند که معمولاً در سایر نقاط کشور زندگی می‌کنند و در ایام نوروز به قصد برگشت و دیدوبازدید سال نو به لرستان می‌آیند که توصیه می‌شود همان‌جا بمانند، چراکه سلامتی خود و بستگانشان را در استان به خطر می‌اندازند.

 وی ادامه داد: مردم با رعایت بهداشت و توجه به توصیه‌های بهداشتی همکاری بیشتری داشته باشند تا این ویروس را از بین ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس استاندار لرستان ویروس کرونا همه علیه کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

امتداد - تجهیز و بهره‌برداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایت‌های بانک ملی ایران در استان البرز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بخش ام آر آی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و مدیر امور شعب استان البرز بانک ملی ایران و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

استاندار البرز در حاشیه این مراسم از تشکیل قرارگاهی  با عنوان رشد تولید با مشارکت مردم در البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه در قالب کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد تا ابعاد و مسیرهای مختلف تحقق شعار سال احصا و در استان البرز اجرایی و عملیاتی شود.

عبداللهی از دست اندرکاران اجرای پروژه بیمارستانی آرام طب در بخش خصوصی و دولتی قدردانی نمود وگفت: نقش اثر گذار مدیران استانی و بانک ملی ایران نیز به جهت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان ملموس و قابل تقدیر است.

 

 گفتنی است بیمارستان تخصصی آرام با مشارکت مالی و حمایت‌های بانک ملی ( شعبه ممتاز جهانشهر ) در سال گذشته راه اندازی و تجهیز شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد