Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدت قانونی رئیس جمهور برای مکلف کردن نخست وزیر دولت قانونی فردا به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این منبع به شبکه روسیا الیوم گفت، برهم صالح رئیس جمهور عراق امشب یا فردا (دوشنبه) نخست وزیر دولت موقت را مامور تشکیل کابینه خوهد کرد.

به گفته این منبع، نعیم السهیل که معاون رئیس دیوان ریاست جمهوری‎  است (شخصیت مورد نزدیک به نوری مالکی نخست وزیر اسبق عراق) فرد مورد توافق فراکسیون‌های سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت قانونی رئیس جمهور برای مکلف کردن نخست وزیر دولت قانونی فردا به پایان می‌رسد.

همچنین شبکه سومریه نیوز عراق به نقل از یک منبع سیاسی اعلام کرد، برهم صالح در نظر دارد نعیم السهیل را برای نخست وزیری معرفی کند و این اقدام ناشی از توافق اولیه بین گروه‌های شیعه است.

«امجمد العقابی» نماینده فراکسیون سائرون وابسته به جریان مقتدی صدر از توافق 80 درصدی بر سر معرفی نخست وزیر جدید خبر داد.

العقابی در گفتگو با پایگاه خبری سومریه نیوز عراق، اعلام کرد که توافق 80 درصدی برای معرفی نعیم السهیل به عنوان نخست وزیر جدید حاصل شده است.

به گفته وی، اکنون منتظر نتیجه گفتگوهای جاری برای دستیابی به توافق فراگیر بر سر معرفی نخست وزیر هستیم و ساعت‌های آینده السهیل به شکل رسمی از سوی کمیته هفت نفره به رئیس جمهور معرفی می‌شود تا مامور تشکیل کابینه شود.

العقابی تاکید کرد توافق بر سر نخست وزیر جدید و نهایی کردن این موضوع پیش از پایان مهلت قانونی برای مکلف کردن نخست وزیر حائز اهمیت است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برهم صالح روسیاالیوم نخست وزیر جدید رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب و فردا؛ این استان‌ها سرد و بارانی هستند

برای امشب و فردا پیش‌بینی سرما و بارش در برخی از مناطق کشور وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: در یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، قم، مرکزی، سیستان و بلوچستان، تهران، خراسان جنوبی و کرمان امشب و فردا با سرمازدگی باغات مواجه هستیم.

او افزود: امشب و فردا در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد بارندگی خواهیم داشت که ممکن است به سیل منجر شود. خلیج‌فارس فردا مواج خواهد بود.

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • امشب و فردا؛ این استان‌ها سرد و بارانی هستند
  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست‌وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • تخریب دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر؛ قانونی یا غیرقانونی؟
  • چند نکته درباره قطعنامه ۵۹۸، غرامت و ۵ سئوال از وزیر خارجه
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد