Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بسیاری از افراد در کشور ما صبحانه مصرف نمی‌کنند، آن‌ها بر این باورند که مصرف صبحانه وقت‌گیر است، اما باید دانست که با خلاقیت به خرج دادن می‌تواند در کمترین زمان ممکن مقوی‌ترین صبحانه را مصرف کرد. تاریخ انتشار: 18:49 - 25 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۶۹۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، صبحانه یکی از وعده‌های اصلی غذایی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند متاسفانه در کشور ما اغلب افراد  کمتر به این وعده پر خاصیت اهمیت می‌دهند. تعطیلات عید نوروز می‌تواند فرصت مناسبی برای مصرف صبحانه‌های مغذی باشد.

مواد لازم: 
۱ فنجان جو

۲ الی ۳ فنجون شیر

میوه و آجیل روش هم کاملا سلیقه‌ای است.

 

طرز تهیه:

ابتدا در یک ظرف جوی دو سر را ریخته و در ادامه شیر، موز و دیگر میوه ها را بریزید و میل کنید.

بیشتر بخوانید: توصیه‌های تغذیه برای جلوگیری از چاق شدن در ایام نوروز

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صبحانه تغذیه صبحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌های کمبود ویتامین K

آفتاب‌‌نیوز :

کمبود این ویتامین در بزرگسالان نادر است، اما ممکن است در افرادی که دارو‌هایی مصرف می‌کنند که با این ویتامین تداخل دارند (نظیر آنتی بیوتیک ها، دارو‌های ضدتشنج مثل فنی توئین و دارو‌هایی که از جذب چربی جلوگیری می‌کنند مثل اورلیستات) و یا شرایطی که فرد دچار سوءجذب باشد (مثل افراد مبتلا به سندرم روده کوتاه، فیبروز سیستیک، بیماری سلیاک یا کولیت اولسراتیو)، رخ دهد.

کمبود ویتامین کا در نوزادان تازه متولد شده نیز ممکن است، مشاهده شود، زیرا این ویتامین از جفت عبور نمی‌کند و شیر مادر حاوی مقدار اندک از این ویتامین است. مقدار محدود پروتئین‌های لخته‌کننده خون در بدو تولد، در صورت عدم مصرف مکمل‌های ویتامین K، خطر خونریزی را در نوزادان افزایش می‌دهد.

شایع‌ترین علائم کمبود این ویتامین عبارت است از:

- طولانی‌تر شدن زمان لازم جهت لخته شدن خون

- خونریزی

- کاهش تراکم استخوانی و یا پوکی استخوان

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • نشانه‌های کمبود ویتامین K
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • خواص درمانی رازیانه
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • این ویتامین‌ها اضطراب را کاهش می‌دهد
  • خواص میوه خشک برای کودکان