Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور را از میزبانی های فصل آینده مقابل یکدیگر محروم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور از چارچوب هفته ۱۷ لیگ برتر آرای خود را صادر کرد که نکات کم سابقه ای در آن دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دژاگه سابقه نداشت، تبرئه شد
 
۱- در مورد عمل اشکان دژاگه با بررسی و بازبینی فیلم های موجود تعداد فحاشی های طرفداران باشگاه پرسپولیس به ایشان و نظر به دفاعیات و فقدان سابقه از سوی مشارالیه وفق ماده ۹۵ رأی برائت اشکان دژاگه را صادر و اعلام می دارد.

 جریمه نقدی برای پرسپولیسیِ سابق تراکتور

۲- در مورد تخلفات صورت گرفته از سوی محمد رضا خانزاده، بازیکن تیم تراکتور و نظر به بازبینی فیلم مسابقه و گزارش مقامات رسمی و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف صورت گرفته مصداق بند ج ماده ۵۴ مقررات انضباطی بوده و با اعمال ماده ۹۳ همین مقررات به لحاظ فقد سابقه با تبدیل محرومیت ، ایشان به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم  می شود.

 سرمربی تراکتور؛ تبدیل محرومیت به جریمه نقدی

۳- در مورد تخلف صورت گرفته از سوی ساکت الهامی و پس از بررسی فیلم مسابقه و گزارش مقامات رسمی مسابقه و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف صورت گرفته از سوی مشارالیه را مصداق بند ۳ ماده ۸۹ مقررات انضباطی دانسته و با عنایت به فقد سابقه و با اعمال ماده ۹۳ همین مقررات با تبدیل محرومیت ، ساکت الهامی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 محرومیت تعلیقی شجاع فعال می شود

۴- در مورد تخلفات صورت گرفته از سوی شجاع خلیل زاده بازیکن تیم پرسپولیس و نظر به بازبینی فیلم مسابقه ، گزارش مقامات رسمی و دفاعیات ایشان در جلسه رسیدگی تخلف صورت گرفته از سوی مشارالیه مصداق بند ج ماده ۵۴ مقررات انضباطی دانسته و شجاع خلیل زاده را ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود . قابل ذکر است که چنانچه این رأی قطعی گردد یک جلسه محرومیت تعلیقی مشارالیه در هفته چهارم لیگ نیز در اولین بازی رسمی لیگ برتر اعمال خواهد شد.

 جریمه نقدی سنگین برای هر دو تیم

۵ و ۶ – در مورد تخلفات تماشاگران منتسب به باشگاه پرسپولیس و پس از بازبینی فیلم ها و عکس ها و بررسی گزارش مقامات رسمی مسابقه ، تخلفات تماشاگران پرسپولیس محرز بوده و وفق مواد ۸۵ و ۸۶ مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال و باشگاه تراکتور را به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

 پرسپولیس – تراکتور فصل بعد، کلا بدون تماشاگر!
 
۵ و ۶ – همچنین کمیته انضباطی هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور را به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران بعنوان میزبان و در مسابقه لیگ برتر در بازی با یکدیگر محکوم می نماید. (یعنی هر دو بازی پرسپولیس و تراکتور در فصل آینده لیگ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.)

این رأی بغیر از بند ۱ و ۳ در باقی بندها در مهلت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در مرجع محترم استیناف است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور لیگ برتر اشکان دژاگه پرسپولیس اشکان دژاگه پرسپولیس تراکتور شجاع خلیل زاده لیگ برتر میلیون ریال جریمه نقدی محکوم پرسپولیس و تراکتور گزارش مقامات رسمی صورت گرفته از سوی تخلف صورت مقررات انضباطی بازبینی فیلم مورد تخلف دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: درخصوص تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس اذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد

رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی