Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@17:00:47 GMT

زمان کنکور کارشناس ارشد و دکتری ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۷۶۳۱

زمان کنکور کارشناس ارشد و دکتری ۹۹

خبرگزاری میزان- سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 20:18 - 25 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۶۲۹۰

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اطلاعیه سازمان سنجش اموزش کشور درخصوص تغییر تاریخ برگزاری ازمون‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار جدول حاوی برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سراسری این سازمان در تاریخ ۲۳ مهر ماه ۹۸ به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۳۹۹ می‌رساند با توجه به بند ۴ مصوبه ششمین جلسه مورخ ۱۵ اسفند ماه ۹۸ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و نیز تعطیلی کلیه مراکز آموزش عالی و به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، برگزاری آزمون‌های مذکور سال ۱۳۹۹ این سازمان به شرح جدول ذیل تغییر پیدا کرد؛ لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخ‌های اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه‌هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد اقدام لازم را بعمل آورند.
بر این اساس آزمون دکتری (PHD) سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۹ خرداد ماه ۹۹ برگزار می‌شود.
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ نیز در تاریخ ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور منصوب شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنکور سراسری آزمون دکتری سازمان سنجش کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا کریمیان خاطرنشان کرد: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.

وی گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده و آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه اول اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن هستند خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کرده و توجه داشته باشند دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

وی افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ... در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6082620

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود