Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ابراهیم خدایی درباره وضعیت اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به عنوان مصوبه به تأخیر افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری گفت: با مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد آزمون های ملی کشوری به بعد از ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ منتقل شود.

وی افزود: بر اساس این مصوبه کنکورهای دکتری و ارشد که قرار بود در فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ برگزار شود، به تعویق می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان سنجش درباره زمان های جدید کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ گفت: کنکور دکتری ۹ خرداد و کنکور کارشناسی ارشد در روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ با اعلام مصوبات جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: یکی دیگر از مصوبات امروز ستاد، به تأخیر افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری است که زمان جدید آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

پیش از این زمان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به دلیل مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ فروردین به روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه ۹۹ تغییر یافته بود.

همچنین زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۹۹ به دلیل مراقبت ناشی از شیوع بیماری کرونا از جمعه ۹ اسفند ۹۸ به پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹ تغییر یافته بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کنکور کارشناسی ارشد ویروس کرونا بیماری کرونا کرونا ویروس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کارشناسی ارشد سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازسنجی مشکلات شهر اهواز بر اساس نظرات کارشناسی و مردمی

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه در دو سال اول دوره‌ جدید مدیریت شهری تلاش شد مشکلات شهری بررسی و نیازسنجی مبتنی بر نظرات مردم و کارشناسان صورت گیرد گفت: تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح، توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ایجاد شرایط مطلوب در سایت صفیره از جمله اقدامات مهم این دوره است.

حجت‌اله زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: عملکرد شورای اسلامی شهر اهواز در دوره‌ی ششم به دو قسمت عملکرد دوساله و یک ساله تقسیم می‌شود، در دو سال اول تلاش شد مشکلات شهری بررسی و نیازسنجی مبتنی بر نظرات مردم و کارشناسان صورت گیرد تا در کنار مدیریت شهری به عنوان تسهیل کننده ضمن مدیریت بتوانیم نقشه راه آینده را ترسیم کنیم.

وی افزود: برای اولین بار در اهواز یک چشم‌انداز چهارساله با ظرفیت تخصصی و بومی درون‌سازمانی تدوین و به تأیید شورای اسلامی شهر رسید و عمده برنامه‌های این دو سال در حوزه زیرساخت، توسعه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مربوط می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: در این دوره پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی (دانشگاه شهید چمران) در یک بازه زمانی مناسب تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید، علاوه بر آن تقاطع شهید کجباف (چهار شیر) نیز که در دوره‌های گذشته آغاز به کار کرده بود در این دوره شاهد تکمیل و به پایان رسیدن آن خواهیم بود.

زارع‌زاده اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای خط یک بی آر تی از تقاطع شهید کجباف تا دانشگاه آزاد انجام و فعالیت پروژه آغاز در مسیر ابتدا و انتها آغاز شده است، این پروژه ۲۸ ایستگاه بین‌راهی دارد تا با بهره‌برداری از آن حمل‌ونقل شهروندان تسهیل شود.

وی تصریح کرد: توجه به ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی مواردی است که در این دوره مدیریت شهری به آن توجه ویژه شد، به نحوی که در ابتدای کار تنها ۸۰ اتوبوس فعال در اهواز وجود داشت، اما امروز با خریداری بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس که ۷۰ دستگاه آن وارد فرایند حمل و نقل شده‌اند یک اتفاق بزرگ در این حوزه رخ داده است و ۳۰ دستگاه دیگر نیز در روزهای پایانی سال دریافت می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: نوسازی ۱۰۰ دستگاه تاکسی و خریداری ۵۰ دستگاه ون از اتفاقاتی بود که در حوزه حمل‌ونقل عمومی در دوره جدید مدیریت شهری اهواز رخ داد.

زارع‌زاده با اشاره به شکستن قفل مترو در این دوره مدیریت شهری و آماده بودن برای انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید، گفت: باز زنده‌سازی ۱۵ هکتار از حاشیه کارون، کارخانه بازیافت زباله و نخاله، کارخانه تولید قطعات بتنی و دفن اصولی زباله با راه‌اندازی سلول شماره دو از سایر اقدامات این دوره مدیریت شهری اهواز است.

کد خبر 736963

دیگر خبرها

  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • زمان نام نویسی و برگزاری تمام آزمون‌های ۱۴۰۴ اعلام شد
  • برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدشت 
  • ارتقاء سطح معدل دانش‌آموزان دغدغه مدیریت جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • نیازسنجی مشکلات شهر اهواز بر اساس نظرات کارشناسی و مردمی
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • اعلام زمان ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ؛ جزئیات کنکور ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۸ درصدی قبولی داوطلبان در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی
  • پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد