Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نایین روز یکشنبه به نقل از بشیر حمیدی اعلام کرد: در راستای رعایت بخشنامه‌های صادر شده از سوی اداره کل متبوع به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ناظر به اطلاعیه شماره ۶ ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در ورزش، کلیه اماکن ورزشی(باشگاه‌ها و استخرهای دولتی و خصوصی ) و برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان تا روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر الزام همه اماکن و باشگاه‌های ورزشی به رعایت این مصوبه افزود: فعالیت در اماکن ورزشی تحت هر عنوان ممنوع بوده و این ممنوعیت به همه باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی نیز اعلام شده‌ است.

بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد.

شیوع کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در آن کشور و سایر کشورها از جمله ایران به ویروس آن مبتلا شده‌اند.

تاکنون صدها نفر در جهان بر اثر این بیماری، جان خود را از دست داده‌اند.

شهرستان نایین با بیش از ۳۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره ورزش و جوانان استان اصفهان جهان دولتی و خصوصی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی یک سال گذشته اقدامات گسترده‌ای به منظور حمایت از ورزشکاران و هیأت‌های ورزشی در استان بوشهر صورت گرفته و از گروه‌ها و تیم‌های مختلف ورزشی حمایت شده است.

وی بوشهر را مهد فوتبال و دارای استعدادهای فراوان در این رشته ورزشی دانست و بیان کرد: به منظور حمایت از استعدادهای ورزشی استان بوشهر در رشته‌های مختلف آماده هستیم و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با وزارت ورزش، هزینه کامل شرکت تیم‌های پایه ورزشی استان بوشهر در مسابقات استانی تأمین می‌شود و این تیم‌ها به صورت رایگان در مسابقات شرکت می‌کنند.

اجرای طرح تجهیز ورزش استان بوشهر

وی با اشاره به اینکه شرکت تیم‌های پایه فوتبال استان بوشهر در مسابقات برای اولین بار رایگان شده است افزود: این اقدامات موجب رضایت‌مندی مردم و به ویژه فعالان ورزشی استان بوشهر شده است.

جمالی از پرداخت هزینه اعزام تیم‌ها و رفع نیازهای باشگاه‌ها خبر داد و اضافه کرد: میزان کمک‌های صورت گرفته با باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر طی یک سال گذشته نسبت به قبل بی‌سابقه بوده است.

وی از اجرای طرح تجهیز ورزش استان بوشهر خبر داد و گفت: با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی نسبت به تقویت زیرساخت‌های ورزشی استان و توسعه اماکن ورزشی اقدام می‌شود.

اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش خبر داد و اظهار کرد: در قالب این طرح همه انرژی‌ها، سرمایه‌ها و سازمان‌ها در حوزه ورزش هدایت می‌شود که به سمت اهداف تعیین شده ورزشی سوق یابد.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر سرمایه‌گذاری‌ها به سمت ورزش‌های دارای استعداد مثل فوتبال، وزنه‌برداری، قایق‌سواری و… می‌رود، افزود: ۳۳ مدرسه فوتبال باکیفیت در بوشهر داریم ولی در شهر فقط سه مدرسه فوتبال داریم.

جمالی ادامه داد: از تیم‌ها و باشگاه‌ها و نمایندگان ورزش استان در مسابقات کشوری به صورت ویژه حمایت می‌کنیم. به ورزشکارانی که در مسابقات آسیایی و جهانی مقام کسب کرده و یا شانس مدال دارند، به صورت ماهانه حقوق پرداخت می‌کنیم.

کد خبر 6080988

دیگر خبرها

  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم