Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@00:44:02 GMT

القدس العربی مدعی پادشاهی بن سلمان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۷۹۱۵

القدس العربی مدعی پادشاهی بن سلمان شد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش القدس العربی، یک منبع نزدیک به دربار پادشاهی عربستان فاش کرد: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به دنبال تکیه زدن بر تخت شاهی قبل از ماه رمضان است.

این منبع بیان کرد: علت بازداشت احمد بن عبدالعزیز و محمد بن نایف از سوی محمد بن سلمان این است که وی می‌خواهد قدرت را در عربستان به دست بگیرد و به زودی پادشاه این کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع مذکور تاکید کرد: بسیاری در داخل آل سعود بر این باورند که محمد بن سلمان به دنبال تکیه زدن بر تخت شاهی قبل از رمضان، ماه آینده یا زمان برگزاری نشست جی بیست در ریاض و قبل از پایان دوره دونالد ترامپ است زیرا نگران است که رئیس جمهور بعدی آمریکا از وی حمایت نکند.

دو منبع وابسته به آل سعود هم فاش کردند که احمد و محمد بن نایف پس از اینکه به اوضاع اعتراض کردند و بر خلاف بقیه که با اوضاع کنار آمدند و وقت خود را به سرگرمی شکار در صحرا و یا ماهیگیری می‌گذرانند، رفتار نکردند، بازداشت شدند.

به گفته این دو منبع؛ محمد بن سلمان همه عوامل محمد بن نایف را حذف کرده است و بن نایف قدرت هیچ کاری را ندارد. بسیاری از این عوامل محمد بن نایف در تبعید به سر می‌برند یا از مناصبشان عزل شده اند.

منابع سعودی اعلام کردند: با بازداشت احمد بن عبدالعزیز همه آمال مخالفان محمد بن سلمان برباد رفته است. پس از اینکه محمد بن سلمان همه مخالفان را کنار زد جز احمد بن عبدالعزیز باقی نمانده بود و مخالفان وی را راس جنگ علیه محمد بن سلمان می‌دانستند. مخالفان پس از قتل خاشقجی بسیار امیدوار بودند که احمد بن عبدالعزیز بر محمد بن سلمان تاثیر بگذارد اما انتظار بیجایی بود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بن سلمان القدس العربی پادشاه عربستان احمد بن عبدالعزیز محمد بن سلمان محمد بن نایف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب بازی فیروز کریمی در سریال سلمان فارسی فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی / 2 نفر جان باختند 4 نفر مصدوم (+فیلم) فوت 2 بدلکار سریال «سلمان فارسی» بر اثر ریزش آوار (+فیلم)/ اعلام اسامی جان‌باختگان و مصدومان

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی
  • شکار پهپاد ارتش اشغالگر توسط رزمندگان سرایا القدس + فیلم
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • نبرد سنگین در النصیرات غزه/حملات راکتی سرایا القدس به سدیروت+فیلم
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز