Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی، مصطفی بهی روز یکشنبه افزود: این اقدام به منظور کاهش مخاطرات ناشی از ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع بیماری در دستور کار قرار گرفته است. 

وی گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و احتمال ابتلای همشهریان به این ویروس و با توجه به روزهای پایانی سال، شاهد افزایش حضور مردم در این دفاتر برای انجام اموراتشان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی بیان کرد: طی هماهنگی انجام شده با انجمن صنفی دفاتر پیشخوان و گروه جهادی شهید سلیمانی اقلام مورد نیاز برای ضد عفونی توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، تامین و عملیات ضد عفونی در دفاتر سطح شهر بیرجند انجام شد.

وی ضمن درخواست از مردم برای استفاده از بستر شبکه ملی اطلاعات به منظور دریافت خدمات ضروری و کاهش مراجعات غیرضروری به دفاتر در شرایط کنونی گفت: مطابق برنامه ریزی انجام شده، ضد عفونی این اماکن در چند مرحله تکرار خواهد شد.

تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به یکصد نفر رسید و ویروس کرونا تاکنون ۱۰ فوتی در این استان داشته است.

۹ شهرستان از ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی تاکنون درگیر با کرونا شدند و بیشترین موارد ابتلا به کرونا در استان مربوط به شهرستان بیرجند است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ویروس دفاتر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)

استاد آقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی در دیدار با قناعت استاندار خراسان جنوبی با تشریح ساختار سازمان‌های مختلف آستان قدس رضوی گفت: شبکه خادم یاری آستان قدس رضوی در همه استان‌های کشور نمایندگی دارد و ۱۶۰ هزار خادم یار فعال کد دار در این خصوص با آستان قدس همکاری می‌کنند.

او افزود: این خادم یاران بعد از اینکه خدمات مورد نظر را در منطقه سکونت خود به نیازمندان ارائه می‌کنند، نسبت به ثبت آنها در سامانه آستان قدس اقدام می‌کنند و چند بار در سال به زائران در آستان قدس خدمات ارائه می‌کنند.

استادآقا اظهار کرد: آستان قدس رضوی از سال‌های گذشته علاوه بر اجرای طرح‌های عمرانی، برنامه‌های دیگری را در خراسان جنوبی انجام داده که از جمله آن‌ها توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه در پارسال است که از این تعداد ۸۲ سری آن در سرایان توزیع شده است.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های اجرایی، آستان قدس رضوی کار‌های مشترکی را انجام می‌دهد، بیان کرد: بسته‌هایی را بین هزار و ۵۰۰ مادر باردار تا زمان شش ماهگی کودکان توزیع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

اقامت ۶۳۴ هزار و ۹۷۳ مسافر در خراسان جنوبی

به گفته او با همکاری استانداری خراسان جنوبی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان روند اجرای مدرسه مهر شهر بیرجند سرعت خواهد گرفت. 

استادآقا تصریح کرد: توسعه مجتمع خدماتی، رفاهی دیهوک و احداث مجتمع خدماتی، رفاهی و نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک با همکاری استانداری و دیگر دستگاه‌های مربوط اجرایی خواهد شد.

در ادامه این دیدار موهبتی مشاور ارشد مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی گفت: ۲۲ مجتمع خدماتی رفاهی آستان قدس در نقاط مختلف کشور احداث شده که هشت مورد آن در خراسان جنوبی ایجاد شده است.

او گفت: با توجه به ضرورت موجود در دیگ رستم هم قرار است مجتمع خدماتی رفاهی از سوی آستان قدس احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی