Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:24:11 GMT

ورود مسافران به استان سمنان محدودتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۸۲۰۵

ورود مسافران به استان سمنان محدودتر می‌شود

معاون استاندار سمنان از محدودیت تردد مسافران به داخل این استان خبر داد و گفت: مسافران در وردی شهر به کمربندی هدایت می‌شوند. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور ساعتی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به ریاست استاندار و دبیری دانشگاه علوم پزشکی هر روز وضعیت شیوع کرونا را در این استان رصد می‌کند و یکروز در میان نیز جلسات این ستاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تعطیلی اصناف غیرضروری نیز گفت: تعطیلی اصناف غیر ضروری نیز به فرمانداری شهرستان‌ها واگذار شده است تا اصنافی که فعالیت آنها ضروری نیست تعطیل شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ضرورت ماندن مردم در خانه گفت: مردم باید برای مبارزه با شیوع کرونا همکاری کرده و خرید‌های غیرضروری را به بعد موکول کنند.

خجسته‌پور با اشاره به محدودیت اعمال شده برای ورود مسافران به استان سمنان گفت: پایگاه‌هایی در ورودی شهرهای استان ایجاد شده که نیروهای بسیج، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در این پایگاه حضور داشته  و ورود مسافران را به استان رصد کرده و آنان را به کمربندی استان هدایت می‌کنند.

ظرفیت درمانی خراسان رضوی رو به اتمام است / تعیین جریمه برای ترددهای غیرضروری در مشهدجدیدترین اخبار کرونا لرستان|افزایش 52 بیمار جدید‌ / ممنوعیت تردد ناوگان حمل و نقل عمومی

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا این پایگاه‌ها در خروجی شهرهای استان سمنان نیز برپا شود تصریح کرد: ایجاد این پایگاه‌ها در خروجی شهرها برای این است تا اگر فردی علائم بیماری را داشت از استان خارج نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه تمهیدات اندیشیده شده برای محدود کردن ترددها است افزود: تلاش می‌شود تا از این طریق زنجیره انسانی قطع و شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

انتهای پیام/363/ ز

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این فیلم وضعیت فرودگاه دبی را نشان می دهد.

بنا بر این گزارش، بسیاری از پروازها بیش از یک روز به تعویق افتاده اند

کد خبر 845402 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم امارات

دیگر خبرها

  • وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • عکس/ ورود رئیسی به استان سمنان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم