Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:24:06 GMT

کار دشوار یوونتوس برای جذب ستاره آلمانی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۸۲۹۱

کار دشوار یوونتوس برای جذب ستاره آلمانی

کای هورتز، ستاره جوان آلمانی مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب گونسالو ایگواین در فصل جاری و تنهایی کریستیانو رونالدو در خط حمله یوونتوس باعث شده خرید یک مهاجم طراز اول در اولویت برنامه تابستانی مدیران بیانکونری قرار گیرد و نشریه کالچومرکاتو مدعی شد کای هورتز، مهاجم 20 ساله لورکوزن تبدیل به انتخاب اول این تیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

البته کار یوونتوس برای خرید این ستاره جوان آسان نخواهد بود. اخباری در مورد تمایل چند تیم لیگ برتری از جمله لیورپول و البته دیگر تیم ها مانند بارسلونا و بایرن مونیخ نیز برای خرید کای هورتز شنیده شده است. همچنین به نظر می رسد لورکوزن با رقمی کمتر از 80 میلیون یورو خواهان فروش کای هورتز نیست و یوونتوس باید مبلغ هنگفتی را روی این بازیکن جوان سرمایه گذاری کند.

 

مائوریتسیو ساری چند ماه قبل به مدیران یوونتوس اعلام کرده به کای هورتز علاقمند است و این باشگاه نیز عملکرد این مهاجم آینده دار را زیر ذره بین قرار داده است. البته در هفته های اخیر نام های دیگری مانند هری کین و مائورو ایکاردی نیز برای تقویت خط حنله یوونتوس مطرح شده و به احتمال فراوان یک نام بزرگ در تابستان به رختکن بیانکونری اضافه خواهد شد.

کریستیانو رونالدو یوونتوس بایرلورکوزن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا کریستیانو رونالدو یوونتوس بایرلورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور

باشگاه تراکتور مذاکرات خود را با یورگن کلینزمن کاپیتان سابق تیم ملی آلمان برای هدایت این تیم آغاز کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمس، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهراً باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.

با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.

حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟

کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • چرا بخشیدن پدر و مادرمان تا این اندازه دشوار است؟