Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@17:05:59 GMT

یک پزشک گیلانی در اثر مبتلا به کرونا شهید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۸۳۰۰

یک پزشک گیلانی در اثر مبتلا به کرونا شهید شد

به گزارش صدای ایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان ارسلان سالاری رئیس این دانشگاه در پیامی درگذشت دکتر «سهیل کیانفر» پزشک متعهد و متخصص اورولوژی بیمارستان آریا رشت یکی دیگر از شهدای خدمت گیلان در راه مداوای بیماران کرونایی تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، درگذشت شهید راه خدمت استان گیلان دکتر سهیل کیانفر، پزشک متعهد و متخصص اورولوژی بیمارستان آریا رشت را که بر اثر بیماری حاد تنفسی به دیار باقی شتافت، به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن سفر کرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پزشک گیلانی صدای ایران کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه؛ شعار این هفته «سلامت خانواده با مشارکت مردم»، گفت : برنامه سلامت خانواده اصلی‌ترین برنامه وزرات بهداشت در سال‌جاری است به این صورت که هر یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در شهر یک مراقب سلامت و هر ۳ هزار نفر یک‌پزشک خانواده خواهند داشت.

وی، از اجرای طرح پزشک خانواده برای همه مردم استان کرمانشاه خبر داد و افزود: اقدام برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری بالای ۲۰ هزار خانوار، سال گذشته به صورت پایلوت در کنگاور اجرا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام برنامه غربالگری فشار خون و دیابت در کل استان طی سال گذشته، اضافه کرد: امسال برنامه غربالگری در حوزه سرطان به ویژه سرطان‌های پستان و روده بزرگ با مشارکت مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به روز شمار هفته ملی سلامت و اجرای برنامه‌ها متناسب با شعار هر روز؛ شنبه: سلامت خانواده، حق و مسوولیت همگانی؛ یکشنبه: سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی؛ دوشنبه: سلامت خانواده و سلامت زمین؛ سه‌شنبه: سلامت خانواده و فرهنگ سلامت؛ پنجشنبه: سلامت خانواده و جوانی جمعیت و جمعه: سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی؛ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در هفته سلامت تمامی کلینیک‌های ویژه علوم پزشکی، تمامی درمانگاه‌ها و مراکز جامع سلامت در سطح استان در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه خدمات ویزیت به صورت رایگان ارائه خواهند بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • همیاری کشاورزان گیلانی با رسم ایلجار
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم