Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قامتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در نیشابور گفت: بر اساس آخرین آمارها تا امروز جواب آزمایش ٨۵ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان نیشابور مثبت بوده است. 

وی افزود: تاکنون طبق آمارهای اعلام شده تعداد ٩ نفر از مبتلایان به کرونا در شهرستان نیشابور فوت کردند. 

وی در خصوص وضعیت جاده ها اظهار داشت: جاده‌های فرعی منشعب از جاده‌های اصلی نیشابور به سمت مناطق گردشگری و تفریحی تا اطلاع ثانوی مسدود است اما تصمیم‌گیری برای اعمال محدودیت در مسیرهای اصلی نیشابور باید در سطح ملی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: در مبادی ورودی شهر نیشابور از اشخاصی که از سایر شهرها می‌خواهند وارد این شهر شوند آزمایش کرونا گرفته می‌شود و در صورت مشکوک بودن جواب آزمایش قرنطینه می‌شوند.

فرماندار نیشابور بیان کرد: طی تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار شهرستان نیشابور گرفته شد ارائه خدمات توسط تمامی صنوف ضروری مانند عرضه مواد غذایی و بهداشتی ادامه خواهد داشت و کمبودی هم در عرضه این اقلام وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف نیشابور نیز در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از تردد غیر ضروری کسبه و شهروندان به جز صنوف ضروری سایر اصناف به طور موقت تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

عبدالله قدمیاری افزود: بر این اساس ارائه خدمات به شهروندان توسط تمامی رسته‌ های صنفی عطار و خواربار فروش، نانوایی‌ها، فروشندگان گوشت، مرغ و ماهی، میوه و تره بار ادامه دارد و برخی از اصناف مانند آپارات و تعویض روغن، صافکاران و نقاش اتومبیل، تعمیرکاران لوازم خانگی، مکانیک، ابزار و یراق و رسته صنفی فروش کود و سم با ارائه لیست کشیک فعالیت خواهند داشت.

شایان ذکر است رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان نیشابور امروز در صفحه اینستاگرام خود از ممنوعیت ورود به تفرجگاه های نیشابور خبر داد و اعلام کرد: در کمیته دانشگاهی پیشگیری از کرونا قرار شد در صورت ورود خودروها به تفرجگاه های نیشابور ضمن جریمه سنگین راننده، خودرو متخلف تا پایان دوره بحران کرونا در پارکینگ توقیف شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خراسان رضوی گوشت مشهد ویروس گفتگو با ایلنا شهرستان نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، به همت نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان خراسان رضوی صبح پنجشنبه عیادت و تجلیل از پیر غلامان حسینی در شهرستان‌های مختلف استان خراسان رضوی صورت گرفت.

در این دیدارها از آقایان مجیدی، غدیری، قاضی زاده و اسکندری پیشکسوتانی بودند که در شهرستان‌های نصرآباد، فریمان، تربت جام عیادت و تکریم شدند.

گفتنی است، در این دیدارها علاوه بر نمایندگان بنیاد در استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، فرماندار فریمان، رئیس شورای هیأت مذهبی استان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6081916

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور