Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:40:07 GMT

بسته خبری روز یکشنبه خوزستان در خصوص کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۸۳۱۴

بسته خبری روز یکشنبه خوزستان در خصوص کرونا

واردات میوه از مناطق پرخطر به خوزستان ممنوع شد

 استاندار خوزستان گفت: واردات پرتقال به خوزستان از شمال کشور و مناطق پر خطر با توجه به شرایط حساس ویروس کرونا ممنوع می باشد و مسئولان تدبیری برای جایگزینی آن بیاندیشند.

ضدعفونی کردن اماکن عمومی ماهشهر توسط پدافند هوایی

اماکن و معابر شهرستان ماهشهر توسط یگان مخصوص جنگ‌های میکروبی، شیمیایی و هسته‌ای پدافند هوایی جنوب غرب کشور ضدعفونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور بامداد یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخصوص پدافند هوایی جنوب غرب کشور در راستای مقابله با بیماری کرونا وارد عمل شده است گفت: پدافند هوایی جنوب غرب کشور با استفاده از تجهیزات رفع آلودگی میکروبی، شیمیایی و بیولوژیکی و همچنین نفرات آموزش دیده اقدام به رفع آلودگی در اماکن نظامی کرد.

اطلاعیه فرمانداری اهواز درباره محدودیت‌های ترافیکی

 فرمانداری اهواز طی اطلاعیه ای محدودیت‌های ترافیکی شهر اهواز به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را اعلام کرد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری اهواز، بر اساس این اطلاعیه در خیابان‌های سلمان فارسی (نادری)، امام خمینی(ره)، آیت الله طالقانی، خیابان ۳۰ متری (شریعتی) از سلمان فارسی تا طالقانی محدویت ۱۰۰ درصدی اعمال شده است.

تردد خودروهای حمل مسافر در خوزستان ممنوع شد

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ورود و خروج خودروهای حمل مسافر در خوزستان تا اطلاع ثانوی بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ممنوع شد.

بیمارستان نفت آبادان در اختیار ستاد کرونا قرار گرفت

 رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گفت: با موافقت رئیس پالایشگاه آبادان بیمارستان امام خمینی(ره) نفت به عنوان بیمارستان معین ۲ شهرستان آبادان و خرمشهر در اختیار ستاد مبارزه با بیماری کرونا قرار گرفت.

۱۲ بیمار کرونایی در آبادان بهبود یافتند

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:از ابتدای شیوع بیماری کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان تاکنون ۱۲ بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان طالقانی آبادان مرخص شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج): استفاده از ظرفیت بسیج برای غربالگری شهروندان در اولویت قرار گرفت

 فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بسیج ظرفیت مناسبی برای غربالگری و برررسی وضعیت سلامت افراد جامعه و شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا دارد که در جلسه قرارگاه مشترک شفا در اولویت قرار گرفت و به شهرستان ها ابلاغ شد.

بیماری کرونا در پادگان‌های ارتش مشاهده نشده است

 فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت : از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور تا کنون هیچ‌گونه نشانی از بیماری کرونا در پادگان‌های ارتش مشاهده نشده‌ است .

سهم من در بحران کرونا؛جشن عروسی، بماند برای وقتی دیگر

 ریشه‌کن کردن ویروس کرونا در کشور تنها با مشارکت مردم امکان‌پذیر است، مردمی که مانند همیشه خود را مسئول زندگی همدیگر می‌دانند و از شادی خود برای سلامتی جامعه می‌گذرند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۲۵۳ نفر رسید

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۲۵۳ نفر رسید که ۳۳ نفر از آنها فوت کردند.

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در دزفول به ۳۶ نفر رسید

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تعداد مبتلایان بیماری کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول به ۳۶ نفر رسیده است.

چون خود جفا کنیم شکایت کجا بریم

 مرور تاریخ بشریت و ممالک مختلف نشان می‌دهد که بلاهایی سنگین‌تر و دهشتناک تر از ویروس کرونا بوده اند که به تدریج یا به یکباره بر سر انسان‌ نازل شده اند اما زندگی و بقای نسل همیشه از آن آنانی بود که خودشان با آگاهی به شرایط و اتخاذ رویه درست در هنگام بحران به خود و همنوعان رحم کرده و دفع بلا از خود آغاز نمودند.

توقف فعالیت فاز ۲ پالایشگاه آبادان به خاطر کرونا

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا فعالیت فاز ۲ پالایشگاه آبادان از فردا دوشنبه متوقف می‌شود.

کشف ۶ هزار ماسک و ۴۸۰ لیتر الکل تقلبی درخوزستان

مسوول روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: ۶ هزار ماسک غیر بهداشتی و ۴۸۰ لیتر الکل تقلبی توسط سازمان اطلاعات سپاه ولیعصر(عج) خوزستان کشف شد.

نیاز بیماران خوزستانی به اهدای خون در روزهای کرونایی

مدیرکل انتقال خون خوزستان با اشاره به کاهش شدید ذخایر خون در پی شیوع بیماری کرونا، از شهروندان برای اهدای خون به افراد و بیماران نیازمند دعوت کرد.

کرونا بازار شهرستان حمیدیه را تعطیل کرد

 فرماندار حمیدیه گفت: تمامی اصناف این شهرستان به استثنای سوپرمارکت‌ها و واحدهای نانوایی‌، قصابی و میوه‌فروشی از امروز یکشنبه ۲۵ اسفندماه به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تعطیل شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز ویروس کرونا اهواز پدافند هوایی جنوب غرب کشور بیماری کرونا تعداد مبتلایان خوزستان گفت ویروس کرونا قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا دیده می‌شود و ترافیک در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس نیمه سنگین، در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل دهشاد تا احمدآباد مستوفی و در محور ورامین - تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

شاهد بارش باران در بعضی از محورهای استان آذربایجان غربی و کردستان هستیم و محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محورهای مسدود شریانی:

۱- محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

۲- نیکشهر - چابهار

۳- رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- فنوج - کتیج - رمشک

۳- بمپور - فیروزآباد

۴- نیکشهر - بنت

۵- فنوج - اسپکه

۶ – کمربندی جدید خرانق - یزد

۷ – نوبندیان - ریمدان

۸ – فنوج - بنت

۹- اسپکه - بمپور

۱۰- جکیگور- سرباز

۱۱ – دلگان - جلگه

محورهای دارای انسداد فصلی:

۱- سروآباد - پاوه

۲- سی سخت - پادنا

۳- گنجنامه - تویسرکان

۴- وازک - بلده

۵- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز و فردا در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، بعضی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه دامنه بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده، شمال شرق را نیز در بر می‌گیرد و چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب کشور پایان می‌یابد، اما در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط هرمزگان تداوم خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر در این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 746503

دیگر خبرها

  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آغاز واکسیناسیون «پنوموکوک» برای نوزادان در آبادان
  • آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان