Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشکان مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و نیز بیماری های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، نیوکاسل و کرونا حائز اهمیت است، افزود: توجه نکردن به نکات بهداشتی در دامداری و مرغداری ها و مراکز فروش دام و طیور و همچنین واحدهای عرضه فراورده های خام دامی خطرات و صدمات جدی را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مقابله با کرونا ویروس یک وظیفه همگانی است و بایست تک تک در این مبارزه همکاری لازم را داشته باشیم تا تلفات کمتر باشد و این بلا  از سر کشور و استان ما رفع شود، گفت: واحدهای غیرمجاز و متخلف عرضه و فروش مرغ زنده در ثلاث باباجانی از ۲۴ اسفند سال جاری پلمب شده است و آمار نهایی آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: پلمب واحدهای متخلف و غیرمجاز فروش طیور زنده با همکاری ادارات ذیربط همچون فرمانداری، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، اصناف، صمت و اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی در دستور کار قرار گرفته است و در صورت تخطی با عوامل آن برخورد قانونی می‌شود.

مرادی با بیان اینکه شهرستان ثلاث باباجانی فاقد کشتار غیرمجاز دام است، خاطرنشان کرد: تعطیلی و پلمب واحدهای فروش مرغ زنده در راستای حفظ بهداشت و سلامت خواهد بود.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پرندگان جهاد کشاورزی کنگو نیروی انتظامی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ثلاث باباجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان