Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس راهور ناجا اعلام کرد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان مقرر گردید مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از تاریخ ۹۸/۱۲/۲۶ تعطیل هستند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی و موافقت ستاد مقابله با کرونا مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس راهور در ایام گذشته سعی نمود خدمات خود به هموطنان را با رعایت اصول بهداشتی در مراکز شماره‌گذاری ارائه نماید. اما برای پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان، مقرر گردید مراکز شماره‌گذاری سراسر کشور از مورخ ۹۸/۱۲/۲۶ تا اطلاع ثانوی تعطیل و هیچگونه خدماتی ارائه نگردد؛ بنابراین هموطنان عزیز می‌توانند خدمات مربوط به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک را به فرصت مناسبی در سال آینده موکول نمایند.

در پایان با توجه به پویش «در خانه بمانیم»، پلیس راهور نیز در حمایت از این پویش به پرهیز سفر‌های غیرضروری تاکید نموده و تقاضا می‌نماید به لحاظ کاهش بار ترافیک در معابر، بعضاً با افزایش سرعت از سوی تعداد معدودی از رانندگان مواجه هستیم که زمینه ساز حوادثی از قبیل: واژگونی‌ها و یا تصادفات سهمگین را فراهم می‌سازد؛ بنابراین توصیه پلیس به رعایت مقررات، بخصوص دراین ایام از سال برای حفظ سلامتی و ایمنی هموطنان عزیز می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلاک گذاری کرونا ویروس کرونا مراکز شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران