Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@17:58:44 GMT

تعرض مرد ثروتمند به دختر فقیر تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۹۲۶۷

تعرض مرد ثروتمند به دختر فقیر تهرانی

دختر جوانی به قضات شعبه ۱۱ دادگاه کیفری گفت: برای پیدا کردن کار برای برادرم به خانه مردی ثروتمند رفتم. پدر و مادرم سال‌ها قبل فوت کردند و من و برادرم با هم زندگی می‌کردیم برادرم بیکار بود و ما اصلاً پول نداشتیم و خیلی فقیر بودیم تا اینکه یکی از آشنایان گفت: مردی با نفوذ و ثروتمند را می‌شناسد که می‌تواند برای برادرم کار پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم به دفترش رفتم و شرایطم را توضیح دادم او هم گفت: درخواستی برایش بنویسم و شرایطم را بگویم تا بررسی کند و نتیجه را به من بگوید. چند روز بعد از دفترش با من تماس گرفتند و نشانی محلی را دادند و گفتند به آنجا بروم وقتی رفتم مرد ثروتمند گفت: قرار است برادرم در یک کارگاه کار کند. من هم خیلی خوشحال شدم، اما ناگهان او به من تعرض کرد.

سپس نوبت به مرد ثروتمند رسید او همه ادعا‌های دختر جوان را رد کرد و گفت: من فردی بانفوذ و ثروتمند هستم این دختر به من گفت: برای برادرش کار می‌خواهد من هم تلاش کردم کمکی بکنم. من فقط یکبار این دختر را دیدم که با دوستش آمده بود و من آن‌ها را به شمال بردم، چون گفتند می‌خواهند به شمال بروند و پول ندارند دیگر هم ارتباطی با او نداشتم، اما وی دنبال سوء‌استفاده از من است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزار جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، شماری از شهرک نشینان صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

این در حالی است که گروه‌های فلسطینی در روزهای اخیر با صدور بیانیه هایی از مردم فلسطین خواسته اند که در راستای تقابل با تعرضات صهیونیست‌ها و مراسم های آنها در اعیاد یهودی در زمینه آوردن قربانی به صحن مسجدالاقصی، به طور حداکثری در این مسجد شریف حضور داشته باشند.

کد خبر 6085279 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند+ فیلم
  • طی دو سال هشت میلیون فقیر به تعداد فقرای کشور اضافه شده است!
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد